۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۷۹۵
دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان:

غربی ها درصدد نابود کردن بهار مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان نسبت به تلاش غرب برای نابود کردن بهار مقاومت هشدار داد.
شيخ بلال شعبان دبيرکل جنبش توحيد اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در کمیسیون ارتباطات بین الملل بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران از تلاش های دشمنان برای به نتیجه نرسیدن پروژه های وحدت یاد کرد و گفت: ما در جهت تحقق پروژه وحدت به شدت تلاش می کنیم، ولی پروژه های خارجی و حتی داخلی در برابر این تلاش ها ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به دشمنی های انجام گرفته علیه ایران تصریح کرد: به مطلبی در یکی از سایت ها برخورد کردم که عنوان آن «خواهش می کنم این کار را نکن» بود، هنگامی که مطلب را مشاهده کردم، فهمیدم که از هنیه خواهش کرده اند به ایران سفر نکند.

شیخ بلال شعبان افزود: غرب می خواهد بهار مقاومت که ایران، حزب الله و حماس از نمادهای آن به شمار می آیند و بهار عربی را ناکام سازد و اقدامات فراوانی را در این راه انجام داده است.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان به بررسی شباهت انقلاب اسلامی ایران و انقلاب مصر پرداخت و اظهار داشت: جوهره انقلاب های عربی خصوصا مصر به انقلاب اسلامی ایران شباهت زیادی دارد و این دو ملت در زمینه های فکری و فرهنگی نیز شبیه هم هستند.

وی تاکید کرد: باید ضدحمله هایی از سوی ما انجام بگیرد تا بتوانیم از این دو بهار حمایت کرده و اگر این اقدامات را عملی نسازیم به ناکامی بهار مقاومت و بهار عربی کمک کرده ایم.

بلال شعبان گسترش روابط میان گروه های مقاومت را خواستار شد و بیان داشت: جنبش توحید اسلامی، حزب الله، حماس و العمل اسلامی همواره با یکدیگر در ارتباط هستند تا قدس به عنوان قبله جهاد باقی بماند و گروه های مقاومت از راه منحرف نشوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: آمریکا تلاش های فراوانی در عراق انجام می دهد تا فتنه های مذهبی در این کشور گسترش یابد و یکی از کارشناسان در این باره گفت که وحدت در عراق 25 سال به عقب بازگشته است./980/ب913/گ
ارسال نظرات