۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۲۸۰۴
آیت الله مقتدایی:

حمایت قدرتی معنوی از نظام اسلامی امنیت و آرامش موجود در کشور را رقم زده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مقتدایی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای آزاد‌یخواه جهان شده است و همانطور که مشاهده می کنیم شعار و خواست آنها همان چیزی است که ما در اوائل انقلاب عنوان می کردیم و این نشان دهنده حرکت صحیح انقلاب و منحرف نشدن آن است.
آيت الله مقتدايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، در همایش ائمه جماعات که شب گذشته در آستان مقدس امامزاده جعفر شهید(ع) برگزار شد، دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور خاطرات بزرگ و فراموش ناشدنی دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد بزرگی برای ملت ایران بلکه ملت های منطقه به ارمغان آورد.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، در ادامه خاطرات انقلاب اسلامی را یادآور شد و و ابراز کرد: امام خمینی(ره) بعد از گذشت پانزده سال تبعید در دوازده بهمن ماه 57 به کشور بازگشتند و در سخنرانی بهشت زهرا به رژیم ستمشاهی اعلام کردند که با پشتوانه مردم حکومت اسلامی را محقق خواهند کرد.

آیت الله مقتدایی با بیان اینکه در تاریخ اسلام دو نمونه از حکومت اسلامی در زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) محقق شده بود، خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی ایران که بر مبنای احکام الهی تشکیل شد سومین مدل حکومت الهی در تاریخ است.

وی با اشاره به اینکه در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای سقوط کشور لحظه شماری می کردند، عنوان کرد: نظام اسلامی بعد از گذشت سی و سه سال با قدرت و صلابت در برابر توطئه دشمنان ایستاده و به راه خود ادامه می دهد و این نشان دهنده عنایت خداوند به کشور اسلامی ایران است.

آیت الله مقتدایی، تحریم ها و تهدیدهای دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران را بی اثر خواند و اظهار کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند؛ یک قدرت معنوی این نظام را حمایت می‌کند و امروز مشاهده می کنیم که با وجود همه فشارها کشور ایران در سطح بین الملل در آرامش به سر می برد اما در کشورهای غربی مردم به پا خواسته و علیه نظام سرمایه داری قیام کرده اند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) مردم را دعوت به خداشناسی می کردند، افزود: امروز نیز این وظیفه بر عهده علما است و روحانیت در این راه نقش موثری را ایفا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران الگوی کشورهای آزادیخواه جهان شده است و همانطور که مشاهده می کنیم شعار و خواست آنها همان چیزی است که ما در اوائل انقلاب عنوان می کردیم و این نشان دهنده حرکت صحیح انقلاب و منحرف نشدن آن است.

آیت الله مقتدایی، راه مقابله با تهدیدهای دشمنان را وحدت میان مردم و مسوولان عنوان کرد و ابراز داشت: اگر ملت ایران یکپارچه و متحد در برابر تهدیدها ایستادگی کنند دشمنان مایوس می شوند و نمی توانند خللی در مسیر انقلاب ایجاد کنند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نمونه ای از وحدت است و مردم با حضور پر شور در این راهپیمایی نشان دهند که تا پای جان در راه اعتلای نظام اسلامی ایستاده اند و تهدید دشمنان اثری نخواهد داشت./927/پ202/ع

ارسال نظرات