۰۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۳۵۹۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حماسه 12 اسفند پاسخی به تحریم های غرب خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل گفت: حضور پرشور و حماسی ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس پاسخی کوبنده به تحریم های غرب خواهد بود.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در جمع بسیجیان اردبیل اظهار داشت: حضور پرشور و حماسی ملت در انتخابات 12 اسفند پیام های مهمی به تحریم های یک سویه غرب خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که دشمنان به دنبال برگزاری انتخاباتی بی رونق در کشور هستند، افزود: هدف برگزاری انتخاباتی پرشور و شرکت حداکثری مردم در صحنه است، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند؛ انتخابات مصونیت است و آینده نظام را تضمین می کند.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه آگاهی و بصیرت کامل لازمع انتخاب افراد اصلح برای شکل‌گیری مجلس کارآمد و توانا است، گفت: اختلال و کارشکنی‌های متعدد استکبار جهانی در عزم و اراده ملت برای حضور عظیم و گسترده در انتخابات هیچ خللی ایجاد نکرده؛ بلکه این حضور سلامت بیش از پیش انتخابات را تضمین می‌کند.

وی افزود: به یقین روز 12 اسفند آثار جدیدی از بی‌ثمر بودن تحریم‌های نفتی ایران با اراده آهنین مردم مشخص شده و به یقین این تحریم‌ها برای ایران بازی دو سر برد و برای غرب بازی شکست خورده از قبل تعریف شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با تاکید بر این که تحریم‌ها و فشارهای عجولانه‌ای غرب نتیجه‌ای جز ضربه زدن به خود آنها نداشته است، افزود: ملت ایران بدون توجه به تحریم‌ها و فشارهای سلطه‌گران راه مقتدر خود را عزت‌مندانه ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگوی تمام عیار جهان اسلام و حتی کشورهای آزادیخواه تبدیل شده و این حرکت به یقین شاکله نظام کفر را به لرزه در می‌آورد، امروز دشمنان با تحریم‌های اقتصادی ایران سعی می‌کنند مردم را نسبت به انقلاب بدبین نشان دهند در حالی که مردم غیور ایران اسلامی با پیشرفت‌های غرورآفرین و دشمن‌شکن در راهپیمایی 22 بهمن و حضوری پرشور در انتخابات پیش رو ثابت می‌کنند که پشتیبان مقام ولایت هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات