۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۶۷۷
معاون استاندار آذربایجان غربی:

نامزدهای انتخابات مجلس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال نبرند

خبرگزاری رسا ـ فرماندار خوی در جلسه شواری اداری با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات مجلس هرگز مجاز نیستند برای گرفتن رأی در نطق های انتخاباتی خود دستاوردهای سی ساله نظام جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند.
عماري فرماندار خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، غلامحسین عماری، معاون استاندار و فرماندارخوی در هفتمین جلسه شورای اداری ضمن قدردانی از حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: بی تردید حضور گسترده مردم ولایتمدار در راهپیمایی پرشکوه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر مسؤولیت خطیر و سنگین خدمتگزاران انقلاب اسلامی را در راه خدمت هرچه بیشتر مضاعف می کند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : لازم است دو مطالبه رهبر معظم انقلاب از مسؤولان در مورد انتخابات را که دعوت به حضور پرشور مردم و عمل به مرّ قانون است، سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

رییس شورای اداری خوی در ادامه انتخابات را امر ملّی و خطیر عنوان و خاطرنشان کرد: دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی موجب شده ایران اسلامی به الگویی بی نظیر برای سایر انقلاب های کشورهای منطقه تبدیل شود؛ بنابر این استکبار جهانی با تمامی قوا تلاش می کند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

وی از نامزدهای انتخابات مجلس خواست برای گرفتن رأی هرگز در نطق های انتخاباتی خود دستاوردهای سی ساله نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال نبرند چراکه هدف دشمن خدشه وارد کردن به دستاوردهای بزرگ ملت ایران و ناچیز جلوه دادن آنهاست.

رییس ستاد انتخابات شهرستان خوی از 174 شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه خوی و چایپاره خبرداد و گفت: وظیفه اصلی مجریان و دست اندرکاران انتخابات امانتداری و صیانت از آرای مردم است؛ از این رو باید مجریان انتخابات، علایق و وابستگی های خود را کنار گذاشته تا بتوانند به تعهد خود در برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه عمل کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به تردد بیش از 100 هزار نفر از مرز رازی- کاپی کوی، آمادگی کامل دستگاه ها برای استقبال و پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی در آستانه عید نوروز را خواستار شد.

گفتنی است، در پایان هفتمین جلسه شورای اداری با اهدای لوح تقدیر از از زحمات و تلاش های منوچهر فخری، رییس اداره راه و ترابری و کارکنان آن اداره که در توسعه زیرساخت های حمل و نقل، تأمین امنیت جاده ها، خدمت به مردم و نجات جان آن ها تلاش مضاعف داشته اند قدردانی شد./938/پ202/س

ارسال نظرات