۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۷۱۰
امام جمعه اندیمشک:

ترجیح منافع نظام بر منافع شخصی از ملاک‌های مهم انتخاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با عدم پرداختن به مسایل حاشیه ای و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را ندهند.
حجت الاسلام نعمت الله خدامي ، امام جمعه انديمشک
حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نزدیک شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می تواند با حضور پرشکوه مردم به حماسه ای دیگر تبدیل شود.

وی با اشاره به اقدام ها و دسیسه های دشمنان نسبت به خدشه در روند برگزاری انتخابات تأکید کرد: فتنه سال 88 این نکته را به ما یاد آوری کرد که دشمنان همواره در تلاش برای تفرقه میان آحاد و اقشار هستند؛ از این رو باید با بصیرت توطئه های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم که در این امر روحانیان می توانند پیشتاز باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک گفت: نظام اسلامی ما بر اساس خدا محوری و مردم سالاری دینی بنا شده و بی شک با امدادهای الهی و حمایت های مردمی به اهداف والای انقلاب خواهیم رسید.

وی با بیان این که نامزدهای انتخاباتی باید با رعایت اخلاق اسلامی مردم را به حضور پر شور و گسترده در انتخابات دعوت کنند، تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی باید با عدم پرداختن به مسایل حاشیه ای و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اجازه دستیابی دشمنان به اهداف شومشان را ندهند.

حجت الاسلام خدامی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون استکبارگران جهان بر موضوعات داخلی ایران متمرکز شده اند، اظهار داشت: دشمن همه تلاش خود را بر انتخابات متمرکز کرده چون آنها پی برده اند که مردم ایران با تکیه بر آموزه های دینی، تأسی از منویات رهبری و بدون اتکا به دول شرق و غرب می توانند کشوری توانمند باشند و در عرصه های بین المللی ظاهر شوند.

وی تأکید کرد: جایگاه مجلس شورای اسلامی در ایران بسیار حساس است و باید دقت شود که در تأکیدات مقام معظم رهبری، نمایندگانی در این مجلس حضور داشته باشند که منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر منافع شخصی خود ترجیح داده در تصمیم گیری ها، سلایق شخصی را وارد نکنند.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: با توجه به جریان بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اینکه این کشور ها ایران را الگوی خود در به ثمر رساندن انقلاب‌هایشان می دانند و تحریم های اخیر دشمنان و تبلیغات شوم آنان مبنی بر خسته شدن مردم از انقلاب، باید مردم ولایت مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشکوه و گسترده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان بزنند و به طور یقین این چنین خواهد بود و حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد./9465/ت302/ص
ارسال نظرات