۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۸۱۲
در نماز جمعه امروز ساری مطرح شد؛

هشدار آیت الله طبرسی نسبت به تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق در کشور

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با هشدار به این که دشمنان در پی ایجاد انشقاق در کشور هستند، گفت: آنها می‌خواهند انتخابات ضعیف برگزار شود و سپس عده‌ای و چهره‌هایی را بفروشند تا جایگاه مقدس رهبری را تضعیف کنند.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها تأکید کرد.

وی از انتخابات به عنوان سرنوشت سیاسی و انقلابی کشورمان یاد کرد و بیان داشت: انتخابات امسال پیدا و پنهان فراوانی دارد، انتخابات امسال پیچیدگی زیادی دارد که باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ایجاد رویه وحدت در انتخابات خاطرنشان کرد: رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و انتخابات با شکوه باید عملی شود.

آیت الله طبرسی، انتخابات را صحنه حضور ملت ایران در حمایت از نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان در سه دهه اخیر همواره با حضور حداکثری خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در سی سال گذشته همواره با حضور گسترده خود در انتخابات اقتدار نظام را تضمین کردند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند این بار نیز ملت ایران اسلامی آنها را رسوا خواهند کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان به دنبال دلسرد ‌کردن مردم نسبت به انتخابات مجلس هستند، ادامه داد: آنها تلاش می کنند افکار ملت ایران را نسبت به شرایط کشور و همچنین چگونگی برگزاری انتخابات آینده منحرف کنند.

وی با بیان این که ملت ایران همانند گذشته با بصیرت و آگاهی حضوری حداکثری در انتخابات خواهند داشت، بیان داشت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به بیش از سی سال تهدید و تحریم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمنان، خاطرنشان کرد: امام عصر(عج) این کشور را بیمه کرده است.

امام جمعه ساری، حضور در انتخابات را یک وظیفه دینی، شرعی و ملی دانست و تصریح کرد: این وحدت و پیروی از ولایت و حضور فعال سرنوشت‌‌ساز است و ما و کشور را بیمه می‌کند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان نظام اسلامی در تلاش هشتند در این انتخابات خروج بر حاکمیت را بر ما تحمیل کنند، ادامه داد: همه تلاش دشمنان مدیریت دنیا در زیر پرچم آمریکا است.

وی با هشدار به این که دشمن در پی ایجاد انشقاق در کشور هستند، گفت: آنها می‌خواهند انتخابات ضعیف برگزار شود و سپس عده‌ای و چهره‌هایی را بفروشند تا جایگاه مقدس رهبری را تضعیف کنند.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود میز و کرسی را فانی دانست و با بیان این که پست و صندلی ماندنی نیست، ادامه داد: باید در انتخاب افراد اصلح به خدمات آنها توجه شود.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود رعایت اخلاق انتخاباتی را یک وظیفه مهم از سوی کاندیداها دانست و با تأکید بر این که تخریب یک کاندیدا به هیچ عنوان کار درستی نیست، گفت: نباید با تهمت و شب نامه‌ کاندیدای دیگر را تخریب کرد./950/پ201/ج

ارسال نظرات