۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۳۸۲۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

پیوند امت با ولایت عامل استواری نظام است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیوند امت با ولایت عامل استواری و حرکت رو به پیشرفت جامعه اسلامی است.
كلام ولايت طريق هدايت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در جمع بسیجیان فرهنگی استان اردبیل اظهار داشت: ولایت مداری رمز سعادت دنیا و آخرت و حرکت در صراط مستقیم اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی خاطر نشان کرد: عامل بسیاری از لغزش‌ها در طول تاریخ دور شدن از ولایت بوده است، حقیقت عبادات در ولایت مداری و تبعیت از نائب امام عصر(عج) خلاصه شده است، ضالین و گمراه شدگان کسانی هستند که از ولایت انبیای الهی دور شده اند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی با تاکید بر اینکه نظام ولایی ایران الگویی برای دیگر ملت های جهان شده است، ادامه داد: اسلام از هرگونه انحراف و لغزش‌ها و همچنین افراط و تفریط به دور است، آنان که حتی در ولایت مداری تندروی و یا کوتاهی می کنند، قطعا از گمراهان خواهند بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: پس از ظهور اسلام تنها 10 سال در زمان حیات نبی مکرم اسلام و کمتر از پنج سال در دوران امام علی(ع) نظام ولایی را شاهد بودیم و بعد از آن هرگز نظام ولایی شکل نگرفته است و امروز در عصر معاصر با رهبری امام راحل و حضرت آیت الله خامنه ای نظام ولایی شکل گرفت و بیش از سه دهه است که به حیات طیبه خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نظام ولایی جز با قیام مردم شکل نمی‌گیرد و مقبولیت نخواهد یافت، اظهار داشت: پیوند امت با ولایت عامل استواری و حرکت رو به پیشرفت جامعه اسلامی است البته دشمنان نیز به خوبی نقش و جایگاه پیوند عاطفی امت با ولایت را درک کرده اند و به دنبال تفرقه و بدبینی میان آحاد مردم هستند.

حجت‌الاسلام حاج‌صادقی با تاکید بر اینکه عامل بقای انقلاب اسلامی نظام ولایی بوده است، گفت: ولایت‌محوری و ولایت پذیری مردم عامل شکست پی در پی استکبار و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، انتخابات 12 اسفند تجلی این ولایت مداری در سراسر کشور خواهد بود./935/پ202/ج
ارسال نظرات