۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۸۳۷
استاندار آذربایجان غربی:

12 اسفند ستون فقرات دشمن در منطقه شکسته خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هر رأی ایرانی مسلمان در 12 اسفند رأی به رهبری، تثبیت پایه های نظام و خنثی شدن توطئه های استکبار در منطقه است و ملت بصیر ایران اسلامی با حضور حداکثری خود ستون فقرات دشمن در منطقه را خواهند شکست.
سخنراني استاندارآذربايجانغربي در نمازجمعه خوي سخنراني استاندارآذربايجانغربي در نمازجمعه خوي سخنراني استاندارآذربايجانغربي در نمازجمعه خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی روز گذشته در دهمین سفر خود به شهرستان خوی با حضور در مصلی امام خمینی (ره) در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مادر انقلاب های اسلامی منطقه است چراکه نظام جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه ولی امر مسلمین جهان همچنان استوار و قاطع در برابر استکبار جهانی ایستاده و با سرعت و شتاب در حال پیمودن پله های ترقی و پیشرفت است.

جمهوری اسلامی ایران آرزو و رویای ملل اسلامی است

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های علمی ایران اسلامی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: دیدار صمیمی جوانان کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب و بررسی قیام های مردمی کشورهای اسلامی نشان می دهد ایران مقتدر، ایران هسته ای و ایران علمی به آرزو و رؤیای ملل اسلامی جهان تبدیل شده است.

حضور با بصیرت مردم مهر ابطال برنقشه های آمریکا است

استاندارآذربایجان غربی با تمجید از حضور پرشور و با بصیرت مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن اذعان داشت: مردم در راهپیمایی امسال حمایت قاطع از انقلاب اسلامی، میثاق دوباره با آرمان های معمار کبیر انقلاب، شهداء و همچنین حمایت از ولایت فقیه، بیداری اسلامی و مسؤولان نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به توطئه های مختلف و متنوع استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی ایران از جمله ترور، تهدید، تحریم، تطمیع، کودتا و حتی جنگ تحمیلی 8 ساله اذعان داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب از جمله نقاط قوت ایران اسلامی فائق آمدن بر توطئه های استکبار است که الحمدالله پس از گذشت سه دهه مردم با حضور با بصیرت خود در تمامی صحنه ها مهر باطل بر تمامی نقشه ها و توطئه های استکبار زده اند.

شجاعت و تابع رهبری بودن، دو فاکتور اصلی در انتخاب نماینده مجلس

جلال زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: نامزدهای انتخابات مجلس تلاش کنند در جهت آرمان های نظام، شهدا، ولایت فقیه، پیشرفت و عدالت تبلیغ کنند و از هرگونه تخریب دیگر نامزدها و دادن وعده های بی حاصل بپرهیزند.

وی شجاعت و تابع محض رهبری بودن را دو فاکتور اصلی یک نماینده مردمی عنوان و تصریح کرد: نماینده مردم باید حامی رهبری و ولایت فقیه باشد و قاطعانه در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستاده و از هرگونه وابستگی به مراکز ثروت و قدرت اجتناب کند.

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، ستون فقرات دشمن را خواهند شکست

وی با بیان این که مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس ستون فقرات دشمن را خواهند شکست، خاطر نشان کرد: هر رأی ایرانی در انتخابات رأی به رهبری نظام، رأی به تأیید و تثبیت پایه های نظام و رأی به تضمین آینده انقلاب اسلامی خواهد بود و امیدواریم مردم با بصیرت با حضور حداکثری خود برای چندمین بار دسیسه های دشمنان نظام را خنثی کرده و دلدادگی خود به انقلاب اسلامی را به اثبات برسانند./938/پ202/س

ارسال نظرات