۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹

فضای حوزه علمیه خوزستان انتخاباتی شد

خبرگزاری رسا ـ طلاب و روحانیان خوزستان در راستای فرارسیدن انتخابات مجلس نهم با برگزاری نشست های سیاسی در حوزه های علمیه آماده تبلیغ و بصیرت افزایی در میان مردم نسبت به انتخاب کاندیداهای اصلح شدند.
فضای حوزه علمیه خوزستان انتخاباتی شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شماری از طلاب و روحانیان استان خوزستان در آستانه فرارسیدن انتخابات مجلس نهم و در جهت حضور حداکثری مردم و داشتن مجلسی انقلابی با برگزاری نشست های سیاسی در حوزه های علمیه سراسر استان آماده تبلیغ و بصیرت افزایی در میان مردم نسبت به انتخاب کاندیداهای ارزشی شدند.

پاسخگویی به پرسش های طلاب، اطلاع یافتن از آخرین اخبار تشکل ها و احزاب سیاسی کشور، بررسی وضعیت جامعه امروزی و تحلیل و نقد خواص سیاسی کشور از جمله مباحث مطرح شده در این نشست های سیاسی می باشد.

یادآور می شود، این نشست ها از سوی پایگاه های بسیج مستقر در حوزه های علمیه با استفاده از اساتید برجسته کشوری و استانی و همچنین ائمه جمعه شهرستان ها برگزار شده و تا پیش از 12 اسفند این نشست ها ادامه خواهد داشت.

حوزه علمیه رسول اکرم(ص) شهرستان هفتگل، حوزه علمیه مهدیه(عج) شهرستان امیدیه، حوزه علمیه جزائریه شهرستان شوشتر، حوزه علمیه امامزاده ابراهیم شهرستان بهبهان و همچنین حوزه های علمیه اهواز از جمله مکانی های است که در آنها نشست های سیاسی برگزار شده است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات