۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۰۶۹
استاندار گیلان:

12 اسفند روز خلق حماسه بصیرت انقلابی ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار گیلان، بصیرت مردم را مهم ترین عامل خلق حماسه 22 بهمن برشمرد و تصریح کرد: مردم در 12 اسفند نیز بار دیگر با بصیرت انقلابی وارد عرصه میدان خواهند شد و حماسه ای بی نظیر خلق خواهند کرد.
استاندار گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مهدی سعادتی استاندار گیلان در همایش «بانوان در آستانه حضور» که صبح امروز در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، با اشاره به گذشت 33 سال از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز نظام اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا مورد توجه همگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به تحولات به وجود آمده در کشورهای اروپایی افزود: مرکز ثقل بیداری اسلامی بوجود آمده در کشورهای منطقه و مسلمان انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گیلان، بصیرت مردم را مهم ترین عامل خلق حماسه 22 بهمن برشمرد و تصریح کرد: مردم در 12 اسفند نیز بار دیگر با بصیرت انقلابی وارد عرصه میدان خواهند شد و حماسه ای بی نظیر خلق خواهند کرد.

وی به تحریم های کشورهای اروپایی علیه ایران اشاره کرد و افزود: مهم ترین دلیل این تحریم ها اوج گیری ایران در قله های پیشرفت و ترقی است؛ بنابراین دشمن به وسیله تحریم های مختلف به دنبال جلوگیری از موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گیلان، استراتژی دو قطبی سازی دشمن در انتخابات را یکی از دسیسه های دشمن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: هدف دشمن از ایجاد دوقطبی سازی، عدم همسویی در بین جریان ها است.

سعادتی، جنگ سایبری، ایجاد روحیه ترس و یاس، چالش های امنیتی، برجسته سازی مشکلات، بحران سازی را از دیگر ترفندهای دشمن در انتخابات دانست.

وی با بیان این که همه اقشار و گروه های جامعه باید در این دوره از انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان ساخت: انتخاب نمایندگانی اصلح، قانونمدار، استکبارستیز و ولایی از مؤلفه هایی است که مردم افزون بر شرکت در انتخابات باید به آن توجه داشته باشند.

استاندار گیلان کاندیدهای انتخابات را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت کرد و گفت: نامزدهای انتخابات باید از رفتارهای غیر قانونی پرهیز کرده و با رعایت قانون برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی تلاش کنند.

غلامعلی رضوانی، معاون سیاسی استانداری گیلان نیز در این همایش با اشاره در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در 12 اسفندماه مانور عظیمی از مردم سالاری دینی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی به توطئه های دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی به تعبیر سران استکبار زلزله ای فاجعه ناپذیر برای دشمنان قسم خورده انقلاب بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان از بیداری اسلامی بوجود آمده در کشورهای منطقه به عنوان سونامی برای دشمن نام برد و گفت: بیداری اسلامی در کشورهای دنیا که تاکنون آثار فراوانی برای جهان اسلام داشته است، یکی دیگر از برکات انقلاب است.

رضوانی، نابود شدن چهار طاغوت و دیکاتور را یکی از اثرات خیزش های اسلامی مسلمان جهان خواند و گفت: البته نابودی سران دیکتاتور به پایان نرسیده است؛ بلکه سران عربستان و بحرین در نوبت‌های بعدی قرار دارند.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: مهم ترین هدف فتنه گران براندازی نظام بود و هم اکنون نیز مشاهده می شود برخی از خائنان و تردشدگان همچنان موعظه گیریشان را مشخص نکرده اند./950/پ202/س
ارسال نظرات