۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۲۴۱۱۱
عضو شورای عالی حوزه:

همگان برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور در پای صندوی های رای را تکلیفی ملی و شرعی دانست و همگان را به همت و فعالیت برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراخواند.
حجت الاسلام سيدمحمد غروي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد غروی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور در این عرصه به ویژه در این دوره با توجه به تحولات جهانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنند حضور حداکثری مردم محقق شود، اظهار داشت:‌ این مساله در کنترل توطئه های دشمنان از قبیل تحریم و تهدیدات و خنثی کردن آنها اهمیت بسیاری دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نظام ما از پشتوانه مردمی برخوردار است گفت: دشمنان با این گونه نظام ها که پشتوانه مردمی را با خود می بیینند نمی توانند درآویزند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات نشانگر استحکام نظام است،‌ گفت: با توجه به شرایطی که امروزه داریم، به ویژه فضاسازی استکبار و کشورهای غربی و تهدیدات دشمنان، همه باید با حضور در صحنه عِرق اسلامی و ملی خود را اظهار کنند و در مقابل توطئه های دشمنان بایستند و با رای دادن از نظام، دفاع کنند.

عضو جامعه مدرسین حضور در پای صندوق های رای را وظیفه ای شرعی و ملی دانست و بیان داشت: نتایج مثبت این حضور برای خود ملت حاصل می شود،‌ از این رو همه باید حضور پیدا کرده و کسانی که اصلح هستند را انتخاب کنند.

این استاد حوزه علمیه قم، ضمن توصیه به کاندیداها به منظور رعایت اخلاق انتخاباتی و موازین شرعی، گفت: مسائل مربوط به تبلیغات انتخابات باید به دور از تخریب، تنش و با رعایت اخلاق انتخاباتی و اسلامی برگزار شود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات