۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۲۳۶
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

برگزاری باشکوه انتخابات مایه امیدواری و سرافرازی ملت های بپا خاسته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران، با تاکید براینکه همه مردم باید با حضور در پای صندوق های رای از آرمان های انقلاب حراست و توطئه های دشمنان را خنثی کنند، گفت: برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات مایه امیدواری و سرافرازی ملت های بپا خاسته مسلمان است.
حجت الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي
حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر ضررورت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات نماد هویت دینی و مردمسالاری دینی در کشور است،‌ تاکید کرد: شرایط خاص داخلی و خارجی این انتخابات را دارای اهمیت بیشتری کرده است از این رو اهتمام به حضور حداکثری نیز حساسیت بیشتری پیدا کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: خوشبختانه ملت ما برای اعتلای پرچم توحید و انقلاب اسلامی در مقابله با استکبار جهانی در صحنه های مختلف و تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمنان ایستادگی کرده اند و در این راستا کارنامه درخشانی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: امروز دشمنان در عرصه دیگر در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده اند و آن فشار مضاعف بر ملت و نظام است و البته ملت نیز همچون گذشته پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: مسائل هسته ای تنها بهانه ای برای استکبار، آمریکا و غرب است، آنها نمی خواهند ما در عرصه های مختلف علمی،‌ سیاسی و اقتصادی و اجتماعی مستقل باشیم و علت اصلی بهانه جویی و خصومت های آنان را باید در همین راستا ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی اظهار داشت: استکبار جهانی و غرب با تحریم ها و فشارها می خواهند در کشور شرایط خاص و حادی را ایجاد کنند و انتظار دارند که مردم با نظام مقدس اسلامی همراهی نکنند، اما به یقین کور خوانده و ملت ایران را نشناخته اند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و همچنین سایر عرصه ها ثابت کرده که این یک توقع واهی و دست نیافتنی است و در انتخابات نیز ملت پاسخ محکمی به آنها خواهند داد.

وی با بیان اینکه ملت از آزمون انتخابات سرافراز بیرون می آیند، به حساسیت ویژه انتخابات مجلس نهم اشاره و تاکید کرد:‌ ما در یک سال اخیر با موج بیداری اسلامی در منطقه مواجه شدیم و در کشورهای متعددی ندای استکبار ستیزی بلند شد و بحمدلله در برخی کشورها نیز به نتیجه رسید.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی نظام اسلامی ایران را الگوی دیگر کشورهای اسلامی ذکر و تاکید کرد: برگزاری انتخابات باشکوه سبب می شود که مردم منطقه بدانند الگوی حکومت مردمسالاری دینی همچنان استوار است و این مهم مایه قوت و سرافرازی ملت منطقه در بیداری اسلامی خواهد بود و آنها نیز این الگو را از ما خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: تلاش دشمنان و رسانه های غربی برای کم کردن حضور مردم در انتخابات را باید در همین راستا ارزیابی کرد،‌ آنها نمی خواهند این الگو در دیگر کشورها استفاده شود از این رو می خواهند این الگو را ناکارآمد نشان دهند اما مردم در عمل پاسخ آنها را در پای صندوق های رای خواهند داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مجلس اهمیت ذاتی دارد،‌ بیان داشت: مجلس مهم ترین نهاد قانون گذاری در کشور است و امیدواریم مردم حضوری باشکوه و مثال زدنی در انتخابات داشته باشند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات