۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۳۹۳
فرمانده نیروی انتظامی کشور:

مردم با حضور خود در انتخابات دشمن را از هرگونه ماجراجویی مایوس می کنند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: لطف خدا همواره در مقاطع مختلف شامل حال این نظام بوده و برای نمونه اکنون دشمنان ما در مرزهای شرق و غرب کشور توسط خود استکبار از بین رفته اند.
سردار احمدي مقدم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کشور روز گذشته در مراسم صبحگاه مشترک انتظامی و مرزبانی استان خوزستان در آبادان تصریح کرد: انتخابات پیش روی ملت ما مهمترین رویدادی است که دشمنان روی نحوه مشارکت مردم در آن حساب ویژه ای باز کرده اند.

وی با اشاره به این که مردم با شرکت در انتخابات دشمن را ناامید خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: بر همین اساس مردم باید با درک شرایط حساس منطقه و جهان، شرکت باشکوهی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند تا مثل همیشه دشمن از هرگونه ماجراجویی مایوس شود.

مردم همیشه نقشه های مختلف دشمن را خنثی می کنند

فرمانده نیروی انتظامی کشور حضور مردم در عرصه های مختلف را نابود کننده توطئه های دشمن دانست و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره سعی داشتند به نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند ولی حضور مردم همیشه نقشه های مختلف آنان را خنثی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: مردم بعد از انقلاب به درک مناسبی از شرایط حساس این نظام رسیده اند و اکنون به دشمنی استکبار علیه این نظام و این ملت واقف شده اند و همواره یک پای ثابت در برابر تهاجم آنها بوده اند.

احمدی مقدم افزود: امروز کشور ما به لطف حضور همین مردم در صحنه های مختلف در اوج اقتدار و امنیت است و هیچ دشمنی نمی تواند تهدیدی رای این کشور باشد.

مردم فریب دشمن را نمی خورند

فرمانده نیروی انتظامی ابراز داشت: مردم با درک واقعیت‌ها و با بصیرت و هوشیاری جلوی هرگونه فتنه و توطئه دشمن ایستادند و نشان دادند که فریب دشمن را نخواهند خورد.

وی با اشاره به تلاش دشمن به ضربه زدن به کشور از طریق مرزهای شرقی و غربی تصریح کرد: امروز لطف خدا به گونه ای است که دشمنان این کشور و این انقلاب توسط خود استکبار از بین می روند و ما بدون اینکه خود را به زحمت بیندازیم از شر برخی دشمنان راحتی می شویم.

احمدی مقدم در فراز پایانی سخنانش گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته توانسته‌ایم در مقایسه با انتخابات دوره‌های گذشته شرایط بسیار آرام تر و امن‌تری را در سطح کشور داشته باشیم./9458/پ102/ع

ارسال نظرات