۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۴۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

12 اسفند سند اثبات حقانیت نظام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: ملت با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات 12 اسفند سند اثبات حقانیت نظام را با آرای خود امضا خواهند کرد.
انتخابات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دیدار با دست اندرکاران و هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گرمی اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند علیرغم تمام تلاش شبانه روزی غرب در تحریم و یا حضور کمرنگ مردم پای صندوق های رای، باشکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت روز جمعه با آرای خود درسی فراموش نشدنی به استکبار خواهند داد، خاطر نشان کرد: انتظاری که از اقشار مختلف مردم در این مقطع حساس انقلاب اسلامی می رود، حضور در صحنه با بصیرت و آگاهی ولایی برای نمایش صلابت و اقتدار ایران و ایرانی است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: حضور آگاهانه مردم لازمه تشکیل مجلسی ولایی و توانمند است، آنهایی که ادعا می‌کنند، نباید در انتخابات دخالت داشته و یا از حق و حقوق خود دفاع کنند راه را به خطا رفتند، چرا که نادیده گرفتن حق و حقوق اولیه و حاضر نشدن در صحنه خود خیانتی بزرگ است.

وی با اشاره به تلاش چند ماهه شبکه‌های مختلف غربی علیه ایران خاطرنشان کرد: ملت با حضور آگاهانه و پرشور در انتخابات 12 اسفند سند اثبات حقانیت نظام را با آرای خود امضا خواهند کرد، دشمن خاطر جمع باشد که مردم ایران ماه هاست شمارش معکوس خود برای حضور پر‌شور پای صندوق‌های رای آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به اینکه هدف اصلی مردم حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، افزود: ‌آمریکا و ایادی غربی ماه‌هاست که مانور تبلیغاتی علیه انقلاب و دستاوردهای آن به راه انداختند، تا شاید قدرت حضور مردم را در انتخابات به انحراف بکشانند اما در حرکت خود جز شکست و ناکامی هیچ چیز درو نمی‌کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن را مؤید برگزاری انتخابات پر‌شور در 12 اسفند اعلام کرد و بیان داشت: ملت ایران 12 اسفند عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت، فردا نمایش واقعی عزم ملی در پشتیبانی از نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود./935/پ203/ع

ارسال نظرات