۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۴۵۹

اخبار انتخاباتی از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ به‌کارگیری 2 هزار نیروی اجرایی در شعب اخذ رأی خرمشهر، به کارگیری تمهیدات ویژه انتظامی در روز انتخابات در آبادان، اعزام چندفروند بالگرد برای جمع آوری آراء در مناطق سخت گذر خوزستان و پرازدحام بودن شعبه مسجد پیروز در آبادان از عناوین اصلی چند خبر انتخاباتی از خوزستان هستند.
اخبار انتخاباتی از خوزستان
هوشنگ محمدپور رییس ستاد انتخاباتی خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: هم‌اینک همه شعب اخذ رأی آمادگی کامل برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند و مردم نیز تا این ساعت حضور گسترده ای را به عمل آورده اند.

وی افزود: عوامل اجرایی که درگیر کار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه بوده، دو هزار نفر هستند.

رییس ستاد انتخاباتی خرمشهر تصریح کرد: 94 حوزه اخذ رأی شهری و روستایی در شهرستان خرمشهر آماده شده که از این تعداد 75 شعبه در شهر خرمشهر و 19 شعبه در روستاها است.

وی افزود: افزون بر این 16 شعبه سیار که 13 شعبه روستایی و سه شعبه شهری برای جمع‌آوری آرا مردم خرمشهر در نظر گرفته شده است.

محمد پور با بیان این که خرمشهر یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد، اظهار داشت: شمار افراد واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوره نهم مجلس در خرمشهر را 110 هزار نفر عنوان کرد و افزود: از این تعداد 3 هزار و 700 نفر رأی اولی هستند.

به کارگیری تمهیدات ویژه انتظامی در روز انتخابات در آبادان

احمد چنداز فرمانده انتظامی آبادان امروز در حاشیه رأی‌گیری انتخاباتی اظهار داشت: وظایف نیروی انتظامی در رابطه با انتخابات به قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات مربوط می‌شود.

وی افزود: قبل از انتخابات به یاری خداوند با همکاری خوب کاندیداها و مردم قهرمان شهرستان آبادان بدون هیچ مشکلی مرحله تبلیغات انتخاباتی سپری شده و هیچ‌گونه تخلفی را مشاهده نکردیم.

فرمانده انتظامی آبادان خاطرنشان کرد: امروز در روز برگزاری انتخابات نیز با بسیج کردن تمام نیروها و امکانات خود در کنار مردم شهرستان کار برقراری نظم و امنیت را بر عهده داریم و امیدواریم که با همکاری آنان و همچنین با همکاری‌های لازم از سوی کاندیداها و هواداران آنها امروز را نیز بتوانیم پشت سر گذاشته و برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات نظام جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

چنداز با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است تصریح کرد: نیروی انتظامی برای مردم انجام وظیفه می‌کند و از همه کسانی که با ما همکاری می‌کنند تشکر می‌کنیم.

وی در خصوص میزان آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری نظم انتخابات اظهار کرد: ما تمهیدات ویژه انتظامی را با تمام استعداد و نیروهای خود به کار گرفته‌ و امیدواریم امنیتی شایسته شأن همشهریان خود را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی آبادان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم پس از اتمام انتخابات همه با پذیرش رأی حداکثری مردم به همکاری‌های خود با نیروی انتظامی ادامه داده و با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.

چند فروند بالگرد برای جمع آوری آراء در مناطق سخت گذر خوزستان اعزام شدند

حمید قناعتی رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان با بیان این که چند فروند بالگرد برای جمع آوری آراء در مناطق سخت گذر خوزستان اعزام شدند اظهار داشت: این بالگردها در قالب شعب اخذ رای سیار به مناطق حاشیه ای زاگرس در شهرهای دزفول، ایذه و اندیکا اعزام شدند که تا مهلت قانونی رأی گیری، به وظایف قانونی که برعهده آنان گذاشته شده است عمل می کنند.

وی افزود: همه تمهیدات پروازی مورد نیاز برای جمع آوری آرا مردم در مناطق یاد شده فراهم شده است و در این خصوص مشکل خاصی وجود ندارد.

رییس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان افزود: چنانچه به هر دلیل بالگردهای اعزامی نتوانند به مناطق مورد نظر پرواز کنند از طریق ارتباط زمینی کار رای گیری از مناطق سخت گذر استان انجام می شود.

قناعتی در پایان گفت: سه میلیون و 29 هزار نفر از جمعیت 5/4 میلیونی نفری استان خوزستان واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس نهم هستند.

شعبه مسجد پیروز پرازدحام‌ترین شعبه انتخاباتی آبادان است

بهرام ایلخاص‌زاده فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت: مشارکت مردم آبادان تا این ساعت در پای صندوق‌های رأی بسیار گسترده بوده است.

وی افزود: برخی شعبه‌های در سطح شهر پرازدحام و برخی دیگر از آرامش بیشتری برخوردار هستند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: تاکنون در آبادان، شعبه مسجد پیروز بالاترین مشارکت مردم و ازدحام را در خود جای داده است.

وی اضافه کرد: این حضور پرشور نشان از سه دهه افتخار و سربلندی مردم آبادان است که با وحدت و همدلی، همانگونه که در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل، راسخ و استوار هستند، در صحنه‌های مختلف حراست از انقلاب اسلامی بویژه انتخابات نیز پرشور و آگاهانه و با بصیرت حضور خواهند یافت.

ایلخاص‌زاده ادامه داد: مردم ایران اسلامی با تلاش، همت، وحدت و همدلی بسیاری از سختی‌ها را به شیرینی تبدیل کرده و اجازه نداده‌اند توطئه‌های دشمنان بر روح و جان آنان کارساز شود.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران نیز عظیم‌ترین رخداد دنیا است چرا که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی معنویت و دینداری در جهان جاری شد.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مردم ایران اسلامی ابهت غرب و شرق را شکستند و امروز قلوب ملت‌های آزادیخواه جهان به قیام و نهضت مردم ایران گرم است./9465/ت301/ص
ارسال نظرات