۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۴۶۹

اتمام و کمبود تعرفه در برخی شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز

خبرگزاری رسا ـ در نخستین ساعات شروع انتخابات، تعرفه های اخذ رای در برخی شعبه‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به اتمام رسید.
انتخابات
جواد آهنگری، مسؤول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تبریز، اسکو وآذرشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در نخستین ساعات شروع انتخابات، تعرفه های اخذ رای در برخی شعبه‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به اتمام رسید.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش های رسیده، تعرفه های رای در شعبه مسجد المهدی(عج) روستای کندرود به اتمام رسیده بود که تعرفه های جدید به فاصله دقایقی ارسال شد.

آهنگری با بیان اینکه در بسیاری از شعبه‌های اخذ رای با تراکم و جمعیت مردم رو به رو هستیم، تصریح کرد: هم اکنون تراکم جمعیت در مساجد انگجی، سالار شهیدان، شهیدی، سفید بهار، شعبان، میانه مارالان، کرامت، چهارده معصوم و تعدادی از مدارس در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر گزارش شده است.

مسؤول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تبریز، اسکو وآذرشهر در ادامه با بیان اینکه بیش از 100 خبرنگار و عکاس حضور حماسی مردم تبریز در انتخابات 12 اسفند را مخابره خواهند کرد، گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده، اکیپ های مختلف خبری، مستندسازی و مطبوعاتی برای پوشش هر چه بهتر حضور مردم در نقاط مختلف فعال شده اند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات تبریز ابتکاری برای نخستین بار در این حوزه انتخابیه بوده است، گفت: استقبال خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت در این کمیته ستودنی و قابل تقدیر است./935/ت302/ص
ارسال نظرات