۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۷۲
امام جمعه زنجان:

شور و شعور انتخاباتی در کشور حاکم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: رای‌گیری در استان توام با شور و شعور انتخاباتی و امنیت و آرامش کامل در جریان است.
انتخابات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، صبح امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان زنجان اظهار داشت: در حوزه های انتخابی شور و شوق انتخاباتی خاصی در پا صندوق‌های رای حاکم است.

وی حضور پر شور مردم از همان ساعات اولیه رای‌گیری در پای صندوق‌های رأی را نشان از ولایت مداری مردم انقلاب اسلامی ایران دانست و خواستار توجه و حساسیت مردم نسبت به انتخاب افراد اصلح شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه استان در انتخابات ریاست جمهوری نیز حضوری پررنگی داشتند، یادآور شد: در این دوره از انتخابات استان زنجان رتبه سوم را در مشارکت مردمی کسب کرد.

وی با بیان علت نامگذاری استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی باورهای دینی و اعتقادی مردم این استان است، خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات نیز مردم زنجان با حضور پرشور خود همچون دوره های گذشته موجب نا امیدی و یاس دشمنان می‌شوند.

همچنین حجت‌الاسلام میر یعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان نیز در گفت‌و‌گو با رسا‌ گفت: صف‌های طولانی حضور مردم برای رای دادن نشان از آگاهی مردم نسبت به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.

وی با باین این که هدف از حضور مردم در انتخابات خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: وظیفه نمایندگان در قبال مردم قانون‌گذاری درست بوده و باید نماینده مجلس شورای اسلامی مدافع مردم و به نفع استان فعالیت کند.

حجت‌الاسلام موسوی نماینده را پشتیبان مردم خواند و اظهار داشت: نماینده باید از کانون‌های ثروت و قدرت دوری کند، ولایت مداری و پشتیبان ولایت بودن را از ویژگی های اساسی نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید نسبت به مشکلات جامعه حساس بوده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکند./935/پ202/س
ارسال نظرات