۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۵۶۱
نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری:

آرای ملت ایران اسلامی خاری در چشمان دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هر رای خاری در چشم دشمنان است و وقتی این رای ها کنار هم گذاشته می شود، حضور گسترده تری را در حمایت از انقلاب معنا می دهد.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی گیلانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، اظهار کرد: انتخابات تکلیف دینی و سیاسی است و ملت ایران اسامی که همواره تکلیف مدار بودند، این تکلیف را به بهترین نحو انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نظام ما از هر جهت الگو برای بیداری اسلامی و قیام های مردمی قرار گرفته، در دنیا مطرح شده و شرایط فعلی کشور ما شرایط خاصی در دنیا است.

نماینده مقام معظم رهبری در هامبورگ تصریح کرد: رویدادهای پی در پی بیداری انسانی در غرب موجب شده تا نگاه آزادی خواهان غربی به نوع حضوری که مردم درعرصه های مختلف دارند، باشد.

وی همچنین اذعان داشت: چون ایران اسلامی به عنوان یک الگو برای کشورها قرار گرفته حضور گسترده تر به جنبه الگو بودن ایران معنای قیمتی تر و جامع تری می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با بیان این که هر فرد از جامعه اسلامی باید خود را سرباز انقلاب و اسلام بداند، گفت: دغدغه و تلاش افراد حمایت از اسلام، انقلاب و ولایت باشد و حضور گسترده تری داشته باشند.

وی تاکید کرد: یک رای هم یک رای است و وقتی این رای ها کنار هم گذاشته می شود، حضور گسترده تری را در حمایت از انقلاب معنا می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با بیان این که در غرب بیش از صد شبکه فارسی زبان که اعتقادی به مردم و اسلام ندارند، مردم را برای شرکت نکردن در انتخابات تحریک می کنند، اعلام کرد: هر رای خاری به چشم دشمنان است./950/پ202/ص
ارسال نظرات