۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۵۶۹
امام جمعه الوارگرمسیری:

حضور پرشور مردم نشان دهنده اعتقاد قلبی آنان به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه الوارگرمسیری با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده اعتقاد قلبی و باور دینی آنان به نظام اسلامی است.
نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اهواز حجت الاسلام حسيني منش، امام جمعه الوار گرمسيري
حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان در انتخابات گفت: حضور پرشور مردم نشان دهنده اعتقاد قلبی و باور دینی آنان به نظام اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم شرکت در انتخابات را علاوه بر تکلیف دینی حق طبیعی خود می دانند.

وی بر حضور هر چه پرشور مردم در ساعات باقی مانده رأی گیری اشاره کرد و گفت: رسانه های غربی با هزینه های نجومی خود سعی در دلسرد نمودن مردم جهت شرکت در انتخابات را دارند.

امام جمعه الوار گرمسیری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ملت ایران امروز همانند 33 سال گذشته با حضور پرشور خود پاسخی کوبنده بر یاوه گویی مستکبران داد.

وی حضور گسترده مردم در تمامی صحنه ها را از مهمترین دلایل شکست دشمن در جنگ نرم دانست و افزود: حضور حداکثری مردم در 33 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره دسیسه های دشمنان خنثی نموده است.

امام جمعه الوار گرمسیری با بیان این که ملت ایران پیروز اصلی این انتخابات است گفت: کاندیداهایی که به مجلس راه پیدا نمی کنند نباید اصل انتخابات را زیر سوال ببرند./9464/ت302/ص
ارسال نظرات