۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۲۴۵۹۹
مسؤولان اجرایی خوزستان:

مردم خوزستان نشان دادند که همواره در صحنه هستند

خبرگزاری رسا ـ بخشداران خوزستان مطرح کردند که مردم خوزستان نشان دادند که همواره در صحنه هستند و خواهند بود و این بار نیز 12 اسفندماه به روزی حماسی برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
عزیز معجزی بخشدار شهر زهره هندیجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان اظهار داشت: همواره در دین مبین اسلام بر حضور و مشارکت اجتماعی مردم در عرصه‌های مختلف تأکید شده است.

وی افزود: با هم بودن و مشارکت کردن اساس زندگی اجتماعی انسان است و زمانی که این مهم عملی شود علاوه بر افزایش مشارکت اجتماعی زمینه برای وحدت و همدلی در جامعه نیز افزایش می‌یابد.

بخشدار شهر زهره هندیجان تصریح کرد: مردم شهر زهره و بخش چم ‌خلف‌ عیسی در این منطقه بسیار پررنگ و پرشور از ساعات اولیه آغاز رأِی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ولایتمدار این منطقه با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب تجدید بیعتی دوباره خواهند بست.

معجزی خاطرنشان کرد: شور و حضور در صحنه در هر شریطی برای نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری است چرا که اساس و شکل‌گیری نظام مبتنی بر حضور مردم در صحنه بوده است.

وی ادامه داد: باید این حضور همواره مورد توجه و دقت قرار گیرد و در صحنه‌های مختلفی به نمایش گذاشته شود.

بخشدار شهر زهره هندیجان در پایان از حضور مردم این منطقه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی و تشکر کرد.

مردم بخش مرکزی هندیجان در پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور دارند

بهنام خضعلی، بخشدار مرکزی هندیجان بیان داشت: مردم این منطقه نیز همگام با سایر بخش‌های شهرستان از ساعت هشت صبح در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: همه تمهیدات و اقدامات لازم برای برقراری نظم در شعب اخذ رأی اندیشیده شده است.

بخشدار مرکزی هندیجان تصریح کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های شهرستان در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.

وی اضافه کرد: مردم این منطقه از ساعات آغازین رأی‌گیری با شور و حال خاصی در انتخابات شرکت کرده و این مهم را بسیار ارج نهاده‌اند.

خضعلی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات و مشارکت گسترده مردم در آن یکی از زمینه‌های افزایش اقتدار نظام اسلامی است و هر بار که دشمن سعی کرده علیه نظام توطئه چینی کند مردم با درک صحیح شرایط و حضور خود در صحنه تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

وی در پایان گفت: این بار نیز 12 اسفندماه به روزی حماسی برای نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

تدابیر خوبی برای حفاظت از آرای مردم تدارک دیده شده است

شکرالله قارم بخشدار شهیون دزفول اظهار داشت: 27 شعبه به بخش شهیون ارسال شده تا اهالی این بخش بویژه مناطق سخت گذرهر چه بهتر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

وی وسعت منطقه زیر پوشش بخشداری شهیون را دو هزارو 892 کیلومترمربع اعلام کرد و گفت: با توجه به پراکندگی مناطق جمعیتی وعلاقه شدید روستاییان وعشایربه شرکت در انتخابات، شعب اخذ رای در مناطق سخت گذر انتقال یافته است.

قارم گفت: یک فروند بالگرد نیز برای انتقال یک صندوق اخذ رای سیاربه مناطق صعب العبور و کوهستانی میانکوه و اخذ آرا مردم دراین مناطق تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال بارش در برخی از مناطق میانکوه در امروز وعدم استفاده ازبالگرد، در صورت بارش باران ازخودرو کمک داربرای حمل یک صندوق سیار به این مناطق استفاده می شود.

بخشدار شهیون تصریح کرد: تمام سعی و تلاش مجریان انتخابات بر این است تا فردی از واجدین شرایط رای در اقصی نقاط شهرستان مشکلی برای حضور در این عرصه مهم سیاسی نداشته باشد.

وی گفت: به منظور سازماندهی نیروهای دست اندرکار برگزاری انتخابات دربخش شهیون، از روز چهارشنبه صندوق ها به مناطق سخت گذر انتقال داده شدند تا نیروها در این مناطق از آمادگی کامل تری در برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات برخوردارباشند.

قارم افزود: ازمجموع 27 شعبه اخذ رأی درحوزه فرعی بخش شهیون ازتوابع دزفول یک شعبه ثابت و26 شعبه سیاراست که تعدادی از این صندوق ها توسط قطار به ایستگاه تله زنگ، مناطق کوهستانی احمدفداله و دره کاید انتقال یافتند./9465/ت302/س

ارسال نظرات