۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۴۶۱۶
فرمانده انتظامی بهبهان:

حماسه مردم در آرامش کامل شکل گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان بهبهانی شور و نشاط مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را وصف‌نا‌پذیر عنوان کردند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
سیدمحسن تقی‎زاده، فرمانده انتظامی بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با بیان این که حماسه مردم غیور بهبهان در آرامش کامل شکل گرفته است، اظهار داشت: نیروی انتظامی بهبهان طبق دستورات رسیده، اقدامات لازم را جهت برگزاری آرامش و امنیت لازم در زمان‎های مختلف انتخابات انجام داده‎است.

وی در ادامه افزود: همه برنامه‎های لازم تدارک دیده شده و با جدیت تمام در سطح حوزه انتخابیه بهبهان اجرا شده‎است و هیچ نیرویی از کوچکترین تلاشی برای بهتر اجرا شدن انتخابات چشم‎پوشی نکرده‎است.

فرمانده انتظامی بهبهان تصریح کرد: در طول دوره هفت روزه تبلیغات کاندیداها نیز تخلف خاصی رخ نداده و هر نامزد تنها به تبلیغ خود، برنامه‎ها و اهدافش پرداخت.

تقی‌زاده در ادامه گفت: از ابتدای رای‎گیری تاکنون نیز تمام تمهیدات لازم برای برقراری آرامش و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‎های رای انجام شده و مشکل خاصی نبوده‎است.

وی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات امروز گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بهبهان بار دیگر همگام با مردم سراسر کشور از دقایق اولیه رای‎گیری در شعب اخذ رای حضور یافته و رای خود را در صندوق‎ها انداخته‎اند.

فرمانده انتظامی بهبهان خاطرنشان کرد: هر یک از این رای‎ها سنگ محکمی است بر پیکره شیطان بزرگ جهان که اینگونه در خصوص عدم حمایت مردم از نظام و انقلاب سخن‎های دروغ می‎گوید.

تقی‌‌زاده در پایان سخنان خود، اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی تا آخرین لحظه انتخابات در صحنه حضور یافته و محیطی آرام و امن را برای همه رای‎دهندگان ایجاد خواهد کرد.

شور و نشاط مردم در انتخابات وصف نا‌پذیر است

علیرضا بهادری شهردار بهبهان پس از شرکت در انتخابات گفت: انتخابات امروز ایران، انتخابی بسیار مهم و سرنوشت‎ساز است که به نوعی انتخاب دوباره نظام و انقلاب اسلامی در برابر چشمان حیرت‎زده دشمنان است.

وی تصریح کرد: ما باید با حضور باشکوه خود در صف‎های انتخابات دشمنان را نا امید کرده و به یاوه‎گویی‎ها و سخنان بیهوده آنان مهر باطل بزنیم که مردم ما امروز همین کار را به خوبی هرچه تمامتر انجام داده اند.

بهادری خاطرنشان کرد: هر رای ایرانی، یک مشت محکم بر دهان و پیکره دشمن بوده و باعث خواهد شد تمامی برنامه‎ها و نقشه آنان، به هم ریخته و از بین برود.

شهردار بهبهان با بیان اینکه همه باید همگام و همدل با یکدیگر به پای صندوق‎های رای بروند، اذعان داشت: همه کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان نیز ، همگام با دیگر مردم این شهرستان و تمامی کشور، از همان دقایق اولیه رای‎گیری در پای صندوق‎های رای حاضر شده و رای خود را به انتخاب اصلح در صندوق‎ها انداخته اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما باید افرادی را به عنوان نماینده وارد مجلس کنند که بتوانند در تصمیم‎گیری‎های حساس و آینده‎ساز مملکت موثر واقع شده و نکات مثبتی برای توسعه و پیشرفت نظام داشته باشند.

بهادری در پایان ضمن دعوت دوباره از همه مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هر رای یک حق برای هر شهروند بوده و همه باید از این حق قانونی خود به نفع و سود شهر، کشور و نظام خود استفاده کند و این امر تنها با حضور و شرکت در انتخابات میسر خواهد شد.

دهان یاوه‌گویان جهان امروز مهر و موم شد

علمدار دره‎شوری رئیس شورای شهرستان بهبهان بهبهان با تاکید بر اهمیت فراوان انتخابات امروز اظهار کرد: این نخستین انتخابات ما پس از فتنه سال 88 بود و از همین رو دشمن امید زیادی به توطئه در این رویداد داشت و برنامه‌های زیادی را برای تضعیف روحیه مردم تدارک دیده بود.

وی گفت: امتحان بزرگ امروز ملت ایران اسلامی نیز مسأله انتخابات و حضور در آن است؛ چرا که دفاع از انقلاب اسلامی و نظام تنها با حضور پررنگ و باشکوه در این رویداد عظیم رخ می‎دهد.

دره‎شوری با اشاره به تهدیدات و تحریم‎های دشمنان گفت: دشمنان ما در طول حیات 33 ساله انقلاب اسلامی، همواره ما را تهدید و تحریم کرده‎اند اما با دفاع مردم از نظام خود و با حضور و مشارکت حداکثری در رویدادهای اساسی کشور نظیر انتخابات، پاسخ آنها با قاطعیت هرچه تمام‎تر داده شده‎است.

رییس شورای شهرستان بهبهان تصریح کرد: امروز شاهد بودیم که مردم ما به دور از هرگونه قومیت‎گرایی و بحث‎های حاشیه‎ای، با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت کرده و بار دیگر نشان دادند که ملت ایران با هر زبان، گویش، فرهنگ و عقایدی با یکدیگر همدل و همصدا بوده و وحدت خود را از دست نخواهند داد.

دره‎شوری در پایان با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده و به ندای ایشان لبیک گفتند، خاطرنشان کرد: هر رای این مردم، مشت محکمی بر دهان یاوه‎گویان جهانی بود./9465/ت302/س
ارسال نظرات