۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۶۲۶

حاشیه‌های خواندنی از انتخابات خوزستان

خبرگزاری رسا ـ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان حاشیه های زیادی را به دنبال داشت که از جالب ترین آنها می توان به شرکت مردی 300 کیلویی، حضور پیر زنی 113 ساله و آغاز زندگی مشترک یک زوج خوزستانی با انداختن آراء خود به صندوق های رأی اشاره کرد.
شرکت پيرزن 113 ساله در انتخابات آغاز زندگي مشترک با انداختن رأي به صندوق انتخاباتي حضور کودکان همراه با والدين خود در انتخابات انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 12 اسفند از ساعت 8 صبح آغاز شد و تا ساعت 23 ادامه داشت.

این انتخابات که با حضور گسترده و پر شور مردمی همراه بود، حاشیه هایی جذاب را به دنبال داشت که در ادامه خبر با برخی از این رویدادها آشنا می شوید.

بر اساس این گزارش، روز گذشته غلظت ذرات معلق گرد و غبار در هوا آن چنان زیاد بود که نفس کشیدن برای انسان های عادی دشوار شده بود، اما با این حال مردم غیور خوزستان همراه با فرزندان کودک خود در این صحنه بزرگ و سرنوشت ساز از انقلاب حضور یافته و به دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که مردم ایران به ویژه خوزستان در برابر استراتژی های آنها ایستادگی کرده و اجازه نمی دهند مویی از سر این نظام و انقلاب کنده شود.

هوا شناسی هم اعلام کرده بود که ذرات معلق در هوا چندین برابر حد مجاز است اما با این حال زمان رأی گیری در مرکز استان سه بار تمدید شد.

از دیگر نکات جالب انتخابات در خوزستان آغاز زندگی مشترک یک زوج خوزستانی با شرکت در انتخابات مجلس بود که حال هوای خاصی به این انتخابات بخشیده بود.

این عروس و داماد زندگی مشترک خود را با حضور در شعبه شماره هفت نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و دادن رأی به نماینده منتخب خویش آغاز کردند.

این زوج در گفت و گویی مختصر با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان هدف خود نسبت به انجام این کار را لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و اظهار داشتند: وظیفه هر ایرانی است در انتخابات شرکت کند و ما بر اساس همین وظیفه در نخستین روز از زندگی مشترکمان در انتخابات شرکت کردیم.

همچنین شرکت پیر زن 113 ساله خرمشهری در انتخابات مجلس آن هم در واپسین ساعات رأی‌گیری یکی دیگر از سوژه های انتخابات در خوزستان بود.

این زن سالخورده که آهو جلیلیان نام داشت متولد سال 1277 هجری شمسی است و در آخرین لحظات رأی گیری در این عرصه با شکوه حضور یافت و دختر این مادر با بیان این که مادرم اصرار زیادی برای حضور پای صندوق های رای داشت، گفت: مادرم با وجود سن بالایش در تمام دوره‌های انتخاباتی در طول عمر 33 ساله انقلاب اسلامی حضور داشته است.

این پیرزن 113 ساله یک پسر و 9 دختر دارد که از مجموع آنها 160 نوه و نتیجه و نبیره به دست آمده است.

همچنین شرکت سنگین وزن ترین مردم خوزستانی در انتخابات یکی دیگر از سوژه های جذاب این انتخابات بود.

این مرد که 300 کیلوی گرم وزن دارد توسط یک دستگاه وانت بار حمل می شد و با حضور در حوزه انتخابیه مسجد جواد الائمه رای خود را به صندوق انداخت.

وی در گفتگویی مختصر با خبرنگاران گفت: من برای لبیک به فرمان رهبر آمده ام تا در کنار سایر مردم ایران مشتی به دهان یاوه گویان و استکبار بزنم.

این مردم 300 کیلویی عنوان کرد: وزن زیاد من هیچگاه عاملی برای عقب افتادن من از اجرای وظایف شرعی و ملی نمی شود.

وی در پایان گفت: شاید رای من تنهای یکی است ولی همین یک رای هم برای سربلندی نظام ما مهم است به همین دلیل از تمام مردم ایران می خواهم در این انتخابات شرکت کنند.

بنا بر گزارشات رسیده نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنان در برخی از حوزه های انتخاباتی به دلیل استقبال با شکوه مردم ادامه دارد اما با این حال رییس ستاد انتخابات خوزستان اعلام کرده که فردا نتایج اولیه انتخابات از طریق رسانه ملی به سمع و نظر مردم خواهد رسید./9465/پ201/س
ارسال نظرات