۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۶۷۷
مدیرکل بنیاد حفظ آثار خوزستان:

مردم با حضور خود در انتخابات شعور سیاسی خود را نمایش گذاشتند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد حفظ آثار خوزستان، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها و تبلیغات دشمن کشید.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
عبدالمجید عقیلی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، به تبلیغات منفی استکبار و تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات مجلس نهم در کشور توسط کشورهای غربی اشاره و اظهار داشت: این حضور حماسی مردم خط بطلانی بر تمام توطئه‌ها و تبلیغات دشمن بود.

وی حضور مردم در پای صندق های رای را نشان از اقتدار ملت دانست و خاطرنشان ساخت: حضور مردم در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی و آگاهی همگانی است و مسئولان باید خدمتگزار صادق ملت باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: همت، غیرت و یکدلی ملی مردم وصف و مثال ندارد.

عقیلی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی و باشکوه خود در پای صندوق‌های رای جلوه زیبایی از شکوه حضور خلق کردند.

حضور پرشور مردم نشان از وحدت ملی است

این مقام مسؤول مردم را حامی نظام اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: مردم با حضور خود در انتخابات ثابت کردند همچون گذشته حامی وحدت ملی و پشتیبان نظام هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، تاکید کرد: مردم قدرشناس با استناد به منویات مقام معظم رهبری، ضمن حضور گسترده خود در انتخابات امروز، وفاق و همنوایی ملی را به نمایش گذاشتند.

وی شرکت در انتخابات را انجام یک آزمون الهی برای ملت مسلمان ایران دانست و اظهار داشت: ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای شعور سیاسی خود را به جهانیان ثابت کردند./9458/ت303/س
ارسال نظرات