۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۴۷۱۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

نمایندگان مردم به دور از انتقام های سیاسی در خدمت ملت ایران باشند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: منتخبان ملت به دور از موضع گیری های جناحی و انتقام گیری سیاسی و با حفظ دوستی و رفاقت های خود با تمام وجود در خدمت ملت سرافراز ایران اسلامی باشند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اهواز
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که خوشبتانه پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی از سوی مردم محقق شد، بیان داشت: ملت ایران اسلامی با وجود تحریم چندین ماهه انتخابات از سوی ضد انقلابی ها، حضور عظیمی داشتند.

این مقام مسؤول با تبریک به نمایندگانی که راهی مجلس نهم شدند، گفت: نمایندگان مجلس نهم قدر این مشارکت مردمی را بدانند و صادقانه گامی در راستای حل مشکلات مردم بکارگیرند.

وی با بیان این که فصل رقابت های سیاسی به سررسیده است، اظهار داشت: منتخبان ملت به دور از موضع گیری های جناحی و انتقام گیری سیاسی و با حفظ دوستی و رفاقت های خود با تمام وجود در خدمت ملت سرافراز ایران اسلامی باشند.

وی با اشاره به ادامه انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در دور دوم تأکید کرد: برخی ها فکر می کنند با شرکت در دور نخست انتخابات تکلیف شان ادا شد که باید گفت کشیده شدن انتخابات به دور دوم به معنای ادامه تکلیف ملی مردم در قبال انتخابات است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز داشت: از تمامی مردم شهرستان های که دور دوم انتخابات در آن شهرها برگزار می شود خواستار حضور پررنگی هستیم تا تکلیف شرعی به خوبی ادا شود.

وی خطاب به نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: منتخبان استان با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و حفظ رفاقت و صمیمی خودشان به فکر رفع محرومیت استان، توسعه و جذب حداکثری بودجه به استان باشند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که 12 اسفند، یوم الله دیگر انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: این حضور سبز مردم نشان از وفاداری مخلصانه به مقام معظم رهبری و تجدید میثاقی با شهدا است.

حجت الاسلام عظیمی در پایان سخنانش با تشکر از حضور تمامی نامزدها در انتخابات مجلس نهم افزود: رقابت سالم کاندیداها باعث افزایش حضور مردم پای صندوق های رأی شد./9463/ت302/س
ارسال نظرات