۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۱۲۴۷۲۱
مدیر کل ارشاد خوزستان:

حمایت مردم از نظام در انتخابات متجلی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی موجب شد ایران در جهان به ویژه در برابر کشورهای غربی مقتدر تر، سرافرازتر و آبرومندتر شود.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تهران


حجت الاسلام سید لطف الله سپهر مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور چشم گیر مردم پای صندوق های رای ، اظهارداشت: همه اقشار، احزاب و گروه ها در انتخابات شرکت کردند و با این حضور یک اتحاد و انسجام ملی به وجود آوردند.

وی حضور مردم در انتخابات را حمایت از نظام و اطاعت پذیری از مقام معظم رهبری دانست و ابراز داشت: مردم با حضور خود پای صندوق های رای ایستادگی، مقاومت و حمایت خود را از رهبر و نظام اسلامی با قاطعیت اعلام کردند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به فرمایشی از رهبر انقلاب درباره حضور در انتخابات اظهار داشت: با توجه به کلام رهبری، حضور در انتخابات مصونیت بخش ملی است و این امر موجب می شود کشور در برابر توطئه های دشمن محفوظ باشد.

وی افزود: این انتخابات موجب شد کشور در جهان به ویژه در برابر کشور های غربی مقتدرتر، سرافرازتر و آبرومندتر شود.

حضور مردم در انتخابات بزرگترین سیلی سیاسی بر صورت دشمن بود

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: حضور حد اکثری مردم در انتخابات بزرگترین سیلی است که بر صورت منحوس دشمن زده شد.

حجت الاسلام سپهر در پایان با بیان این که مردم در مرحله اول انتخابات حضور پر شوری داشتند، گفت: با حضور مردم در دور دوم انتخابات دشمن مبهوت این عمل بزرگ خواهد شد./9458/ت303/ع

ارسال نظرات