۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۲۵۰۶۳

دوره تربیت معلم قرآن در بهبهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی بهبهان گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دینی و فرهنگی جوانان دوره تربیت معلم قرآن را برگزار کرد.
دوره تربیت معلم قرآن در بهبهان برگزار شد
حجت الاسلام حمید برازش، رییس تبلیغات اسلامی بهبهان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های دینی و فرهنگی جوانان این منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست و همواره در تلاش برای آشنا‌کردن جوانان و نوجوانان این شهرستان با آموزه‌های ناب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا تاکنون اقدام به برگزاری برنامه‌ها، دوره‌ها و کلاس‌های متعددی کرده‌ایم که برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در این منطقه یکی از این اقدام‌ها است.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری آزمون دوره تربیت معلم قرآن در این منطقه خاطرنشان کرد: آزمون دوره تربیت معلم قرآن کریم روخوانی و روانخوانی ویژه برادران با حضور 20 نفر در این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اهداف برگزاری این دوره گفت: این دوره با هدف تربیت نیروی متخصص قرآنی برگزار شده و به افرادی که در این دوره شرکت کردند پس از پایان دوره و کسب حد نصاب نمره مدرک تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام برازش در ادامه اظهار داشت: این دوره در 20 جلسه و با استفاده از استادان بومی شهرستان در مؤسسه قرآنی مشکات برگزار شده است.

این فعال عرصه فرهنگی تصریح کرد: قرآن و توجه به رهنمودهای آن در زندگی شخصی هر انسان بسیار تأثیرگذار و ویژه بوده و نباید اثر قرآن بر سعادت دنیوی و اخروی زندگی‌مان را نادیده گرفت؛ چرا که دیگر نمی‌توانیم راه درست را انتخاب کنیم.

رییس تبلیغات اسلامی بهبهان در پایان سخنان خود بیان داشت: انسان نیازمند ارتباط مستقیم با آفریننده و هستی‌بخش خود است و این ارتباط اگر چه از طریق مناجات و رازگویی درونی و قلبی انجام می‌گیرد؛ اما دسترسی به کلمات خود خداوند، بسیار لذت‌بخش و اطمینان‌آور است و این ویژگی به صورت کامل، تنها برای قرآن کریم باقی مانده و هیچ کتاب آسمانی دیگر، چنین جایگاهی را ندارد./9465/پ202/س
ارسال نظرات