۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۱۲۶
امام جمعه ساری:

حضور ملت ایران در 12 اسفند کم نظیر و استثنایی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند، گفت: انتخابات امسال در سه دهه اخیر کم نظیر و استثنایی بود.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با تجلیل از حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند، گفت: انتخابات امسال در سه دهه اخیر کم نظیر و استثنایی بود.

وی، حضور ملت ایران در انتخابات 12 اسفند را دشمن شکن دانست و با بیان این که مردم کشورمان با این حضور خود در انتخابات همه توطئه های دشمنان را خنثی کردند، افزود: 12 اسفند امسال تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های امام راحل بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان برای دلسرد کردن ملت از نظام، خاطرنشان کرد: علیرغم همه توطئه افکنی ها و تبلیغات سوء بدخواهان علیه نظام اسلامی، اما باز هم ملت ایران با حضور همه جانبه خود دشمنان نظام را مات و مبهوت حضور خود کردند.

آیت الله طبرسی با بیان این که تحریم‌هایی و تهدیدهای دشمن در این سال‌ها به وجود آورد، بیان داشت: مردم مشکل و گرفتاری دارند اما لایه زیرین مردم ایمان و عقیده است، دشمنان لایه‌رویی را دیده و لایه زیرین که عقیده و بصیرت است را نمی‌بینند.

وی در ادامه سخنان خود مشارکت مردم مازندران در انتخابات را 54 درصد اعلام کرد و گفت: اما امسال این میزان مشارکت 22 درصد رشد داشته که نشان دهنده بصیرت و هوشیاری مردم ما بوده است.

امام جمعه ساری به سرمایه گذاری کلان نظام سلطه برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: آنها همه توانشان را برای کاهش حضور مردم به کار گرفتند، اما مردم کشورمان بار دیگر حماسه آفرین شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که انتخابات نهم مجلس همه توهم های عوامل داخلی و خارجی را از بین برد، تصریح کرد: عناصر مخالف نظام فکر می کردند مردم کشورمان در این انتخابات حضوری کم رنگ خواهند داشت که حضور مردم همه معادلات آنها را بر هم زد.

وی، حضور مردم در پای صندوق های رأی را تأیید دوباره نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: انتخابات امسال به دشمنان نشان داد که ملت ایران به این نظام وفادار هستند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه مهم نمایندگان مجلس در قبال ملت ایران اشاره کرد و گفت: منتخبان مردم باید با تصویب قوانین مناسب در رفع مشکل اشتغال مردم کشورمان گام بردارند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تأسیس بنیاد شهید از سوی امام راحل اشاره و تصریح کرد: این بنیاد به خاطر فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها تشکیل شد. همه ما امروز در این ساعت مقدس عرض ادب و ارادت به ساحت مقدس یاران شهیدان و شهدای مظلوم هشت سال دفاع مقدس و شهدای از زمان رسول الله تا زمان روح الله داریم./950/پ201/س
ارسال نظرات