۱۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۱۴۵
معاون وزیر نفت:

گرامیداشت یاد شهدا سرمایه ملی است

خبرگزاری رساـ معاون وزیر نفت کشور گفت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یکی از مهم ترین سرمایه های ملی است که ملت ایران با وجود این مهم در برابر توطئه های دشمن بیمه شده است.
عبد الحسين بيات معاون وزير نفت-يادواره شهداي دانشگاه صنعت نفت اهواز
عبدالحسین بیات معاون وزیر نفت کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به پنجمین یادواره شهدای دانشگاه صنعت نفت اهواز اظهارداشت: گرامیداشت یاد و خاطر شهدا، همان بزرگداشت ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: گرامیداشت مقام والای شهدا خصوصاً شهیدان دانشگاه صنعت نفت که در راه پیشرفت و خودکفایی کشور در امر محصولات نفتی گام برداشته اند از جایگاه خاصی برخوردار است.

معاون وزیر نفت کشور اظهار داشت: کسانی که از 8 سال دفاع مقدس در ذهن خود خاطره ای دارند و می خواهند به رشته ی قلم دربیاورند، بدانند که این کار به زمان زیادی نیاز دارد چرا که از زمان جنگ خاطرات زیادی بر جای مانده است.

دانشگاه صنعت نفت اهواز محل عروج شهدا به ملکوت بود

بیات خاطرنشان کرد: کسانی که در دانشگاه صنعت نفت اهواز در حال تحصیل هستند باید بدانند که در این مکان محل عروج شهیدانی بود که در راه خدمت به کشور کم نگذاشتند. اگر می خواهیم جامعه ما در راه پیشرفت و ترقی قدم بگذارد باید کسانی مثل شهدای گرانقدر تربیت کنیم و تحویل جامعه خود دهیم./9458/ت303/ص
ارسال نظرات