۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۲۶۱

فیلمبرداری «مرغابی دشت سرخ» به نیمه راه رسید

خبرگزاری رسا ـ کار فیلمبرداری فیلم سردار هور شهید علی هاشمی به نام «مرغابی دشت سرخ» در خوزستان به نیمه راه رسید.
فيلمبرداري فيلم شهيد علي هاشمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، فیلمبرداری فیلم دفاع مقدسی «مرغابی دشت سرخ» در خوزستان به نیمه رسیده که این فیلم بیانگر زندگی شهید علی هاشمی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس است.

براساس این گزارش در این فیلم آرش مجیدی نقش شهید هاشمی را ایفا می‌کند و رز رضوی نیز از دیگر بازیگران مطرح این فیلم سینمایی هستند.

شایان ذکر است در فیلم «مرغابی دشت سرخ» بخشی از آن به زندگی شهید هاشمی می پردازد که با هم‌سنگرانش درصدد انجام یک عملیات شناسایی هستند.

گفتنی است، این فیلم هم‌اکنون در سکانس‌های خارجی در حال فیلمبرداری است و فیلمبرداری سکانس‌های داخلی هنوز آغاز نشده است، و این کار را علی‌اصغر شادروان کارگردانی می‌کند.

قابل ذکر است، شهید علی هاشمی در سال 1340 هجری شمسی در اهواز دیده به جهان گشود و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد و درسال 1359 پس از حمله کشور متجاوز عراق به خاک ایران ، به همراه 40 نفر از نوجوانان و جوانان محله های حصیر آباد و آخرآسفالت اهواز به حمیدیه عزیمت نموده و در نهایت تیپ 37 نور را تشکیل دادند و در تاریخ چهارم مردادماه سال 67 در یک درگیری نابرابر با دشمن زبون در سن 27 سالگی جاویدالاثر گردید./9458/د101/س
ارسال نظرات