۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۲۹۱
آیت الله شبستری:

مردم در انتخابات مجلس به حامیان فتنه بهایی نداده اند

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری گفت: انتخاب نشدن حامیان فتنه و افراد منتسب به این گروه از مهم‌ترین رویکردهای انتخابات بود که نشان داد مردم آگاهانه با شناخت و بصیرت در پای صندوق های رای حاضر شده اند.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی شب گذشته در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ضرورت قدرشناسی مسؤولان از مردم اظهار داشت: 12 اسفند ثابت کرد که مردم برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش های ولایی، همواره آماده و ثابت قدم هستند.

وی با تاکید بر این که انتخابات نهمین دوره‌ مجلس حماسه‌ ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: ملت ایران در این دوره از انتخابات حضوری وحدت‌آفرین و دشمن شکن داشتند که در سراسر کشور به خصوص در آذربایجان‌شرقی حضور آنان همه را شگفت‌زده کرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه نتایج انتخابات مجلس حاوی پیام های مهمی برای مسؤولان و منتخبان ملت داشت، افزود: عدم انتخاب حامیان فتنه و افراد منتسب به این گروه از مهم‌ترین رویکردهای انتخابات بود که نشان داد مردم آگاهانه با شناخت و بصیرت در پای صندوق های رای حاضر شده اند.

آیت‌الله شبستری با بیان این که دشمنان از ماه ها قبل برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات تبلیغات گسترده ای آغاز کرده بودند، گفت: عده ای در داخل و به ظاهر نخبه سیاسی تحلیل هایی مبنی بر مشارکت حدود 40 درصدی مردم ایران را پیش بینی می کردند؛ اما همگان دیدند که ملت چگونه پاسخ رهبری را دادند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر این که ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات دنیا را مبهوت خود کرد، گفت: مردم با پیروی از ولایت و در اطاعت از فرامین ایشان با حضور 65 درصدی توانستند مهر تاییدی دیگر به نظام جمهوری اسلامی بزنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این که مسؤولان باید قدرشناس این حماسه آفرینی ملت باشند، گفت: باید با خدمتگزاری پاسخ منطقی به این ملت ایثارگر داد، باید دانست که مردم تنها به توصیه رهبری و ادای دین به خون شهدای انقلاب اسلامی در انتخابات حاضر شدند.

وی ادامه داد: مسؤولان باید چاره ای نسبت به گرانی داشته باشند، در آستانه سال جدید افزایش بی منطق قیمت ها به اقشار آسیب پذیر جامعه فشار آورده است.

امام جمعه تبریز گفت: حال نوبت دولتمردان است که قدر ملت و اعتماد آنها مردم را دانسته و پاسخی شایسته به این همه شور و اشتیاق ملت بدهند./935/پ202/س
ارسال نظرات