۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۵۳۹۹

شانزدهمین شماره ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شانزدهمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه منتشر شد.
نداي رسا 16
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شانزدهمین شماره دو هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه و موضوعات فرهنگی و مذهبی استان خوزستان منتشر شد.

مشروح سخنان آیت الله موسوی جزایری در جمع عشایر، گزارشی ویژه از سفر دو روزه حجت الاسلام و المسلمین عماد معاون پژوهش حوزه علمیه کشور، معرفی یادمان های دفاع مقدس خوزستان، خبر تشییع پیکر آیت الله امامی فر به همراه گزارش تصویری و خبر برگزاری نشست رسالت حوزه های علمیه در عرصه بین الملل از مهم ترین اخبار شانزدهمین دو هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

خبر برگزاری همایش روحانیان مستقر در خوزستان، اخبار نماز جمعه اهواز و کوتعبدالله، خبر نشست انتصاب اعضای کمیته مدارج علمی حوزه علمیه خوزستان و یادداشتی ویژه در رابطه با راهیان نور حلقه اتصال نسل ها و انتقال ارزش ها از دیگر مطالب درج شده در شانزدهمین شماره دوهفته نامه ندای رسا به شمار می رود.

زندگی نامه شهید مجید خمبی شوشتری، پاسخ به شبهه ای مبنی بر این که «آیا عقیده شیعه درباره اهل بیت غلو آمیز نیست» و پاسخ به احکام مبطلابه در جامعه از مهم ترین مطالبی به شمار می آیند که در حاشیه های این دو‌هفته‌نامه ندای رسا منتشر شده است.

گفتنی است، شانزدهیمن شماره از دوهفته نامه ندای رسا در هشت صفحه به صورت تمام رنگی در شمارگان 5000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/س
ارسال نظرات