۲۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۵۲۳
آیت الله طبرسی:

با گردشگرانی که به دنبال هنجارشکنی هستند برخورد قانونی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید بر این که نباید با برخی ناهنجاری ها در ایام نوروز، دل خانواده های شهدا و مردم انقلابی ما آزرده شود، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با گردشگرانی که در پی هنجار شکنی هستند برخورد قانونی کند.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان به در پیش بودن سال جدید اشاره کرد و با بیان این که بهار همراه با تجدید حیات همراه است، گفت: همراه با تازه شدن سال انسان ها نیز باید در رفتار و کردار حود تجدید نظر کنند.

وی، صلحه ارحام را یکی از سنت های مهم عید نوروز دانست و با بیان این که مردم در ایام نوروز سعی در تقویت این سنت حسنه داشته یاشند، افزود: مردم علاوه بر دیدو بازدید کمک به فقرا و مستمندان را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه ساری
 با اشاره به این که مردم با پدیدار شدن عید نوروز که عید پاکی ها و سلامتی است، دل های خود را از هرگونه بدی و پلشتی مصون سازند، تصریح کرد: تفریحات سالم و دید و بازدیدها در ایام نوروز بیشتر شود.

آیت الله طبرسی، نوروز را یاد آور تولد دوباره طبیعت، فصل شادمانی زمین، سرشار ازشکوه با نوید آینده‌ای زیبا و درخشان‌ دانست و خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی باید سعی کنند در بهار طبیعت با کنار گذاشتن کینه و دلخوری ها زمینه دوستی و وحدت را فراهم کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به حضور میلیون ها مسافر و گردشگر در ایام تعطیلات نوروز به استان اشاره کرد و با بیان این که نباید این مسافرت ها زمینه ترویج ناهنجاری ها را در استان فراهم کند، گفت: مسافران باید رعایت حال انقلاب، شهدا، ارزش‌های دینی و شئون مذهبی را داشته باشیم.

وی با تأکید بر این که نباید با برخی ناهنجاری ها در ایام نوروز، دل خانواده های شهدا و مردم انقلابی ما آزرده شود، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با گردشگرانی که در پی هنجار شکنی هستند برخورد قانونی کند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مقام معظم رهبری همانند سال گذشته، امسال نیز پیام نوروزی خواهند داشت، تصریح کرد: این پیام ها بسیار ارزشمند است و باید در اولویت همه امور کشور قرار گیرد.

آیت الله طبرسی
با اشاره به این که مهم‌ترین و عمده‌ترین حرکت دشمن فشار تحریم و فشار اقتصادی است که باید خوب مدیریت کنیم گفت: با هدایت رهبری، این تنگنای اقتصادی را پشت سر بگذاریم و شعب ابی‌طالب برای ما پیش نیاید./950/پ201/س

ارسال نظرات