۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۲۵۵۳۵
آیت‌ الله علوی‌گرگانی:

مسلمانان در مقابل رژیم صهیونیستی و استکبار ید واحده باشند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل، از مسلمانان جهان خواست به کمک مردم فلسطین بشتابند و در مقابل این رژیم و دیگر مستکبران جهانی ید واحده باشند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌ الله سید محمد علی علوی ‌گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم، روز جمعه در دیدار جمعی از اعضای کاروان آسیایی الی بیت ‌المقدس، با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل، تشکیل این کاروان را اقدامی ستودنی و مبارک توصیف کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی اعضای این کاروان که از کشورهای مختلف تشکیل شده اند، کاری بسیار ارزشمند است، ابراز داشت: خوشبختانه در این کاروان از ادیان و کشورهای مختلف حضور دارند و این مساله اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نقشه های استکبار جهانی برای ضربه زدن به مسلمانان، خواستار اتحاد آنان شد و گفت: مسلمانان باید در مقابل دشمنان ید واحده باشند و اقتدار خود را به رخ مستکبران و دشمنان بکشند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد: ملت مظلوم فلسطین بدون امکانات خاصی در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و همه مسلمانان باید در این شرایط به یاری آنها بشتابند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه توصیه هایی به اعضای کاروان الی بیت‌المقدس ارائه کرد و برای سربلندی و موفقیت آنها در این مسیر و همچنین نابودی اسرائیل غاصب و آزادی قدس شریف دعا کرد.

گفتنی است، کاروان آسیایی الی بیت المقدس روز گذشته وارد شهر مقدس قم شد و مورد استقبال مردم انقلابی و شهید پرور قرار گرفت. همچنین همایشی با سخنرانی آیت الله کعبی و حجت الاسلام والمسلمین هادوی تهرانی در مدرسه عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد. /924/پ203/ج
ارسال نظرات