۲۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۵۸۰
مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان:

خوزستان رتبه نخست کشوری را در پذیرش طلاب دارا است/ 41 مدرسه علمیه و مرکز تخصصی در خوزستان فعال هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خوزستان، در نشست مدیران مدارس علمیه استان خوزستان با آیت الله مقتدایی با اشاره به رتبه اول استان خوزستان در پذیرش طلاب جدید گفت: بحمدالله استان خوزستان با 41 مدرسه علمیه و مرکز تخصصی توانسته جایگاه مناسبی را در کشور به خود اختصاص دهد
حجت الاسلام مير احمد رضا حاجتي حجت الاسلام حاجتي ، مدير حوزه علميه خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان خوزستان که با حضور آیت الله مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به رتبه اول استان خوزستان در پذیرش طلاب جدید گفت: خوشبختانه استان خوزستان با 41 مدرسه علمیه و مرکز تخصصی توانسته جایگاه مناسبی را در کشور به خود اختصاص دهد..

امام جمعه موقت اهواز به اهمیت ارتقای سطح کیفی حوزه های علمیه اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم در سال 91 شاهد رشد کیفی بیش از پیش در حوزه های علمیه باشیم.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه سخنان خود با اشاره به عوامل کیفی سازی در حوزه های علمیه گفت: رشد سطح کیفی نیازمند برگزاری نشست های ماهیانه با مدیران و معاونان حوزه های علمیه استان خوزستان است.

وی بر ارتقای رشد تهذیبی طلاب از سوی مدیران مدارس علمیه استان خوزستان تأکید کرد و با اشاره به تلاش مدیران مدارس علمیه سراسر استان در راستای پیشبرد اهداف مد نظر اظهار داشت: تمامی مدیران با جدیت تمام در حال اجرای طرح های ابلاغی هستند.

در پایان این مراسم حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی معاون امور حوزه های علمیه کشور به واگذاری اختیارات آموزشی در سطح کشور و پیشتازی استان خوزستان پس از قم در بین حوزه های علمیه سراسر کشور اشاره کرد و افزود: بحث واگذاری مدارک علمی فقه و اصول، از استان خوزستان به عنوان استان پیشرو در این زمینه آغاز شده است./9464/پ202/س

ارسال نظرات