۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۶۷۸
امام جمعه موقت زنجان:

دولتمردان، نامگذاری امسال را جدی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان گفت: مسؤولان باید در راستنای تحقق کامل پیام مهم رهبری و تحقق اهداف و چشم انداز نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
سال توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني
حجت الاسلام سیدیعقوب موسوی، امام جمعه موقت زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از سرمایه ملی موجب اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی در صحنه های مختلف بین المللی می شود.

وی با بیان اینکه عدم حمایت از تولید داخل موجب رکود اقتصاد کشور و افزایش مصرف کالاهای خارجی می شود، تصریح کرد: مسؤولان باید در راستنای تحقق کامل پیام مهم رهبری و تحقق اهداف و چشم انداز نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه موقت زنجان یکی از مصداق های حمایت از تولیدات داخلی را بحث خودروسازی در داخل کشور خواند و اضافه کرد: در حال حاضر کشور ایران توانایی و ظرفیت ساخت خودرو در مدل های مختلف در داخل کشور را دارد، اما تنها افزایش تولید کافی نیست، بایستی به مساله کیفیت نیز توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر نقش مهم مسؤولان در راستای حمایت از تولید داخلی یادآور شد: اگر مسؤولان کشور از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند، مردم نیز به تبع آنان رو به اجناس ایرانی آورده و مصرف کننده تولیدات داخلی می شوند.

وی با اشاره به این که برخی کالاهای تولید داخل در خارج از کشور مارک خارجی خورده و به عنوان جنس خارجی در داخل کشور به فروش می‌رسد، اظهار داشت: این مسأله در راستای فرهنگ سازی غلط که کالای خارجی با کیفیت تر است، صورت گرفته است./935/ت302/س
ارسال نظرات