۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۲۵۷۹۴
امام جمعه موقت زنجان:

تحقق توصیه های اقتصادی رهبری نیازمند تعامل علم و صنعت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت زنجان گفت: تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون تعامل و توجه به علمی کردن صنعت و فناوری میسر نخواهد شد.
سال توليد ملي ، حمايت از کار و سرمايه ايراني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام سید سجاد موسویون، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه سنگینی بر دوش مردم و مسؤولان قرار داده اند.

وی با بیان این که تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری نیازمند توجه به زیرساخت ها و فراهم نمودن بسترهای لازم برای حرکت جهادی در عرصه اقتصاد و تولید است، تصریح کرد: تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی بدون تعامل و توجه به علمی کردن صنعت و فناوری میسر نخواهد شد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان این که حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز نیازمند ایجاد بستر و فراهم کردن زیر ساخت های مناسب برای توسعه روز افزون در حوزه های مختلف است، ادامه داد: باید تولید کنندگان با تولید کالای با کیفبت و مصرف کنندگان با مصرف کالای راخلی زمینه حمایت از تولید داخلی را فراهم کنند.

وی در ادامه با بیان این که افزایش تولید ملی به بومی سازی و کاهش وابستگی کشور در ابعاد گوناگون منجر می شود، افزود: حمایت از تولید و سرمایه داخلی موجب ایجاد اشتغال در کشور می‌شود، باید دانست که منشاء بسیاری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی نشات گرفته از بیکاری و فقر است.

حجت‌الاسلام موسویون در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ادامه داد: در 12 فروردین 58 نحوه مدیریت نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب اصول توحیدی و اسلامی و راهبردهای قرآنی مورد همه ژرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایرانی براساس اعتقادات دینی مردم به رهبری امام خمینی(ره)، از سال ها پیش از انقلاب اسلامی در بطن جامعه شکل گرفته بود که با رشادت و رای قاطع مردم در 12 فروردین مورد تایید ملت ایران قرار گرفت.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه سخنان خود با تشریح برخی از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی در 33 سال گذشته، اظهار داشت: تجریه سه دهه گذشته انقلاب نشان داده که حضور جوانان در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت ایران و دستیابی به موفقیت‌های بزرگی شده است.

حجت‌الاسلام موسویون در ادامه به اهمیت و ضرورت حفظ حجاب توسط بانوان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا حجاب در جامعه همه گیر شود، گردشگران نوروزی بایستی حجاب و عفاف مردم زنجان را سوغات خود بدانند./935/پ201/س
ارسال نظرات