۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۲۵۸۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

12 فروردین نماد دموکراسی حقیقی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین و حضور بیش از 98 درصدی مردم ایران در همه پرسی سال 58 یکی از نشانه های دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام علي دشتکي،  مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان
حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با گرامیداشت فرا رسیدن 12 فروردین، این روز را نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و یکی از روزهای فراموش نشدنی و شیرین تاریخ 33 ساله انقلاب یاد کرد و گفت: 12 فروردین روز سرنوشت ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده در این روز الگویی برای برگزاری انتخابات آزاد در سراسر بوده است، تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های انقلاب طرح موضوع جمهوری اسلامی و تشکیل حکومتی مردمی برای نخستین بار در جهان بود که با آرای قاطع ملت ایران بهت جهانیان را به همراه داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مشارکت گسترده و پررنگ مردم در عرصه‌های مختلف را دیگر ویژگی منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی یک حکومت مردمی بوده و در همه برهه‌های زمانی حضور مردم در عرصه‌های مختلف اهمیت بسیاری برای مسؤولان داشته است.

حجت‌الاسلام دشتکی با تاکید بر این که نظام اسلامی ایران امروز الگویی برای کشورهای جهان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: یکی از علل موفقیت نظام اسلامی ایران این است که ملت به حق خود را صاحب نظام می دانند و بر عملکرد مسؤولان نظارت دارند.

وی ادامه داد: اتحاد و همبستگی میان مردم، رهبری و مسؤولان سبب شده تا استعمارگران و کشورهای غربی به دشمنی با نظام و انقلاب پرداخته و برای ضربه زدن به حکومت ولایی ایران از هر روشی استفاده می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم نقش اساسی در تصمیم‌گیری‌های دولت داشته و بسیاری از تصمیم‌گیری‌های کشور با حضور ملت در عرصه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به این که الگوی عملکرد در ایران بر اساس مبانی اسلامی و دینی صورت می‌گیرد، ادامه داد: تاکید بر آموزه‌های دینی یکی از موضوعاتی است که مورد توجه ملت و مسؤولان نظام است، در حقیقت یکی از علل موفقیت نظام جمهوری اسلامی نیز همین موضوع است./935/ت302/س
ارسال نظرات