۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۱۲۶۲۸۹
حجت الاسلام انصاریان:

خیزش های مردمی در دنیا افق جدیدی برای اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انصاریان، حرکت های مردمی در سراسر جهان را نویدبخش افق جدید برای اسلام ناب محمدی در دنیا دانست.
حجت الاسلام انصاريان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام انصاریان، استاد حوزه و  دانشگاه عصر روز گذشته در نخستین گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی در چالوس، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون مزد رسالت انبیاس الهی اظهار داشت: بهترین کسی که می تواند به رسولان و مبلغان امر دین به خصوص مروجان دین اسلام مزد و پاداش عنایت کند خداوند متعال است.

وی در ادامه به خیزش های اخیر در منطقه به خصوص در آمریکا و اروپا و استقبال مردم جهان از اسلام اشاره کرد و افزود: همراه با خیزش های اسلامی در منطقه خاورمیانه، رویش های جدید و استقبال از دین مبین اسلام و تشیع در کشورهای آسیایی و اروپایی و حتی در آمریکا هم رونق تازه ای به خود گرفته و نوید افق روشنی برای مسلمانان جهان است.

این مبلغ دینی اضافه کرد: ما در حال حاضر در دورانی به سر می بریم که آیه و یدخلون فی دین الله افواجا دارد خودش را نشان می دهد و به تحقق وعده الهی نزدیکتر شده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر تلاش دشمنان و شیاطین کفر جهت ریشه کن کردن معارف قرآن و اهل بیت (ع) تصریح کرد: آمریکا و اروپا از حدود 400 تا 500 سال پیش تا کنون خود را در مسیر مبارزه با نشر فرهنگ علوی قرار داده اند و تلاش دارند تا این شجره طیبه را رشه کن کنند.

حجت الاسلام حسین انصاریان بر لزوم هوشیاری در مقابل ترفندهای دشمنان دین اشاره کرد و بیان داشت: رشد خیزش های منطقه دشمنان را بسیار ترسانده تا جایی که درصدد برآمدند هر چه می توانند تلاش کنند تا با انواع وسایل، امکانات و نقشه های مختلف و از طریق سایت، ماهواره، سی دی های مستهجن و ترفندهای شیطانی مانع حرکت ملت ها در مسیر صحیح انسانی و اسلامی شوند.

وی در ادامه به آیات قرآن در خصوص جنود سواره و پیاده اشاره و تاکید کرد: پروردگار عالم در قرآن کریم جنود سواره و پیاده ابلیس را برای انسان معرفی می کند و معلوم است دشمن نیز سرسپرده شیطانی است و در مقابل رسالت انبیا و ائمه اطهار قرار دارد و برای مبارزه با دین و فرهنگ توحیدی به تناسب زمان و با امکانات و ابزارهای مختلف برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام انصاریان در پایان سخنان خود به بیان برخی از خاطرات ملاقات با سران ادیان و اندیشمندان کشورهای مختلف پرداخت و به سوالات و نقطه نظرات اعضای جلسه نیز پاسخ داد./950/پ202/س
ارسال نظرات