۲۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۴۰۱

مسؤولان ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ معاونان و مدیران ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند.
مناطق عملياتي جنوب مناطق عملياتي جنوب مناطق عملياتي جنوب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، معاونان و مدیران ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور تجدید میثاق با آرمان های شهدا روز گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند.

براساس این گزارش، معاونین و مدیران ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در منطقه عملیاتی دهلاویه از یادمان شهید دکتر مصطفی چمران بازدید کرده و با حضور در سالن آمفی تئاتر یادمان دهلاویه، مستند عروج ملکوتی که ویژه شهادت دکتر چمران بود را مشاهده کردند.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای هور هویزه و طلائیه

کاروان حاوی مسؤولان تبلیغات اسلامی کشور پس از حضور در یادمان شهید دکتر چمران، دهلاویه را به مقصد هویزه ترک کرده و با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای هور هویزه که در هورالعظیم به دست رژیم منفور بعث به شهادت رسیدند، ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

نوای السلام علیک یا اباعبدالله الحسین در منطقه مرزی چزابه طنین انداز شد

مسؤولان تبلیغات اسلامی کشور پس از زیارت قبور مطهر شهدای والامقام هویزه و طلائیه این منطقه عملیاتی را ترک و به سمت منطقه مرزی چزابه حرکت کردند که قرائت زیارت عاشورا، ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند مظلومش حضرت امام حسین(ع) در این منطقه مرزی از برنامه های مذهبی و فرهنگی کاروان مسؤولان تبلیغات اسلامی کشور بود که جلوه خاصی به نقطه صفر مرزی چزابه بخشیده بود.

حضور در مشهد شهیدان شلمچه

این کاروان پس از بازدید از مناطق عملیاتی و مرزی دهلاویه، هویزه، طلائیه و چزابه، شمال خوزستان را به مقصد جنوب این استان ترک کردند.

مسؤولان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در کربلای ایران شلمچه بر خاک مقدس این منطقه بوسه زدند و به شهدای گمنام شلمچه ادای احترام کردند که خاطره گویی از رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و بازدید از نمایشگاه بصیرت و دفاع مقدس از جمله برنامه های این کاروان در منطقه عملیاتی شلمچه بود.

دیدار با آیت الله موسوی جزایری

کاروان راهیان نور معاونان، مدیران ستادی و مدیران ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی کشور پس از حضور در مناطق عملیاتی و مرزی خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در محیطی بسیار معنوی و صمیمی برگزار شد، آیت الله موسوی جزایری با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، به سختی ها و مشقت های تأسیس حوزه علمیه خوزستان در زیر آتش زمینی و هوایی دشمنان اشاره کردند./9461/پ202/س
ارسال نظرات