۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۷۵۱
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

روحانیان مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: ائمه جمعه و روحانیان باید در سخنان خود، ضمن تبیین شعار رهبر انقلاب مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق کنند.
حجت الاسلام شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در اولین گردهمایی ائمه جمعه این استان در سال جاری که شامگاه پنج شنبه در سالن ورزشی شهر کلاته رودبار شهرستان دامغان برگزار شد، اظهار داشت: تحریم اقتصادی دشمن بر علیه ایران جدی است و باید با آن مقابله و مبارزه کرد.

وی با بیان این که دشمن با این کار خود می خواهد اقتصاد ایران را فلج کند و از این تصمیم خود نیز دست بردار نیست، اظهار داشت: اگر اقتصاد ایران با تحریم دشمن ضربه بخورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه خورده است.

امام جمعه سمنان به شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی, حمایت از سرمایه و کار ایرانی اشاره کرد و افزود: دولت و ملت باید با یک بسیج عمومی در این مسیر حرکت کنند تا بتوانیم حامی خوبی از تولیدات ملی و سرمایه و کار ایرانی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی یادآور شد: تولیدکنندگان باید سردمداران اصلی و واقعی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند تا از این طریق بتوانیم از صادرات بیشتر و واردات کمتری در کشورمان برخوردار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای که باید تولیدکنندگان ما آن را دنبال کنند این است که کیفیت کار خود را افزایش دهند. دولت هم باید تلاش کند موانع را از سر راه تولیدکنندگان و صنعتگران بردارد. بانک ها هم بایستی از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت خوبی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان به نقش روحانیت و ائمه جمعه و جماعات در تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید اشاره کرد و گفت: روحانیان، ائمه جمعه و جماعات که کار فرهنگی می کنند باید در سخنان خود شعار رهبر معظم انقلاب را برای مردم تبیین کنند تا از این طریق فرهنگ سازی در جامعه صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی تصریح کرد: یکی از کارهای که روحانیان و ائمه جمعه و جماعات باید انجام دهند این است که مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق کنند.

وی در پایان با اشاره به نقش و جایگاه کار و کارگری در جامعه، اظهار داشت: ارزش کار و کارگری را نیز باید برای مردم بیان کنیم چون کار و کارگری به آن اندازه مهم است که که پیامبر اکرم (ص) بر دستان کارگران بوسه می زد و برای موضوع کار ارزش والایی قائل بودند.

در این گردهمایی، ائمه جمعه شهرهای گرمسار، شاهرود، دیباج و کلاته رودبار نیز دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید و مسائل و مشکلات شهرهای خود را بیان کردند.

همچنین در این گردهمایی، معاونان سیاسی امنیتی و برنامه ریزی استاندار سمنان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان، فرمانداران دامغان و شاهرود، نمایندگان منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان و دامغان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستان دامغان نیز حضور داشتند./960/پ202/ع

ارسال نظرات