۳۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۷۵۲
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان:

روحانیان در اجرای فرامین رهبر انقلاب نقش مهمی دارند

خبرگزاری رسا معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب نقش مهم و اساسی دارند.
آيت الله سيد علي خامنه اي رهبر معظم انقلاب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در اولین گردهمایی ائمه جمعه این استان در سال جاری که شامگاه پنج شنبه در سالن ورزشی شهر کلاته رودبار شهرستان دامغان تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات و مطبوعات در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب نقش مهم و اساسی دارند.

وی افزود: همه حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می توانند در کنار اقتصاد نقش آفرین باشند و در حل مشکلات اقتصادی کمک فراوانی کنند.

خلخالی با بیان اینکه اقتصاد در ایجاد امنیت و ثبات جامعه نقش مهم و اساسی دارد گفت: باید بکوشیم اقتصاد ما یک اقتصاد پویا باشد.

وی گفت: همه ما باید بکوشیم دشمن را در اجرای طرح و برنامه هایش علیه کشورمان متوقف کنیم و راه را بر او ببندیم و نگذاریم که به اهداف خود که ضربه زدن به اقتصاد ایران است دست پیدا کند.

در این گردهمایی، ائمه جمعه شهرهای گرمسار، شاهرود، دیباج و کلاته رودبار نیز در سخنانی دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید و مسائل و مشکلات شهرهای خود را بیان کردند.

همچنین در این گردهمایی، معاون برنامه ریزی استاندار سمنان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان سمنان، فرمانداران دامغان و شاهرود، نمایندگان منتخب مردم شهرستان های گرمسار و آرادان و دامغان در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان شهرستان دامغان نیز حضور داشتند./960/پ203/ع

ارسال نظرات