۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۷۰۵۹
برای کسب 8 کرسی مجلس؛

16 نامزد در دوره دوم انتخابات خوزستان رقابت می کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات خوزستان، اظهار داشت: کسانی که دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق ها ریخته اند می بایست در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات شرکت کنند و مجاز نیستند در حوزه انتخابیه دیگر شرکت نمایند.
حميد قناعتي ، رييس ستاد انتخابات خوزستان
حمید قناعتی، رییس ستاد انتخابات خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از همه نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست در تبلیغات خود قانون را رعایت کنند و با تبلیغات صحیح و قانونمند خود بر شور و نشاط انتخابات بیفزایند.

وی تصریح کرد: قانون تبلیغات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی هیچ فرقی با دوره اول ندارد.

قناعتی خاطرنشان کرد: همه کسانی که دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق ها ریخته اند می بایست در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات شرکت کنند و مجاز نیستند در حوزه انتخابیه دیگر شرکت نمایند.

رییس ستاد انتخابات خوزستان اظهار داشت: رای اولی ها و کسانی که به هر دلیل نتوانسته اند در دور اول انتخابات شرکت کنند می توانند در حوزه انتخابیه دلخواه حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.

براساس این گزارش استان خوزستان 18نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که در مرحله اول 10نماینده به مجلس نهم راه یافتند و تکلیف هشت نماینده دیگر در روز 15اردیبهشت ماه 1391 مشخص خواهد شد.

بنابراین گزارش تبلیغات رسمی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه استان خوزستان از ساعت هشت روز پنج شنبه آغاز شد.

گفتنی است 16نامزد از شش حوزه انتخابیه اهواز، آبادان، دشت آزادگان، دزفول، ایذه و باغملک و بهبهان برای راه یابی به مجلس شورای اسلامی تبلیغات خود را تا ساعت هشت روز پنج شنبه 14اردیبهشت ماه ادامه می دهند.

لازم به ذکر است از حوزه انتخابیه اهواز دو نماینده، آبادان دو نماینده، ایذه و باغملک یک نماینده، دشت آزادگان یک نماینده و حوزه انتخابیه بهبهان یک نماینده راهی بهارستان می شود./9458/ت302/م




ارسال نظرات