۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۲۷۴۳۲

دور جدید پذیرش استاد در حوزه علمیه خراسان آغاز شد

خبرگزار رسا- معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه خراسان از بین فضلا و روحانیان دارای پرونده رسمی در حوزه علمیه خراسان، قم و اصفهان برای سال تحصیلی آینده، استاد اعزامی جذب می‌کند.
دور جدید پذیرش استاد در حوزه علمیه خراسان آغاز شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حوزه علمیه خراسان به منظور تکمیل کادر آموزشی مدارس علمیه شهرستان‌های استان خراسان از بین فضلا و روحانیان مستعد، مهذب، توانمند و دلسوز برای سال 92-91ثبت نام به عمل می‌آورد.

این طرح به همت معاونت آموزش و پژوهش، مدیریت آموزش و برنامه‌ریزی، اداره آموزش سطح یک حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

از جمله شرایط این طرح  دارا بودن حداکثر سن 45 سال؛ ملبس بودن به لباس روحانیت؛ سپردن تعهد سه سال تحصیلی از سوی استاد در صورت اعلام نیاز مدرسه و تأیید مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان؛  داشتن پرونده رسمی در حوزه علمیه خراسان یا قم و اصفهان؛ برخورداری از سلامت جسمی و روحی و قدرت بیان متناسب با تدریس؛ قبولی در آزمون کتبی و شفاهی استادی تا پایه 3 یا 6 در یکی از رشته تخصصی ادبیات عرب، علوم عقلی (فلسفه، کلام و منطق) و مهارتی و عمومی؛ تدریس روزانه 4 درس به اضافه 2 ساعت حضور علمی؛ عدم اشتغال و همکاری با مراکز دیگر به صورت تمام‌وقت، نیمه‌وقت و پاره‌وقت می باشد.

ثبت نام جذب و گزینش اساتید اعزامی از طریق پرتال طلاب و گزینه تقاضای تدریس سایت حوزه علمیه خراسان بوده و تا تاریخ 25 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
 
گفتنی است آزمون کتبی جمعه 5 خرداد برگزار شده و اعلام نتایج آن و تعیین نوبت جهت آزمون شفاهی 20 خرداد از طریق سایت خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون شفاهی 24 تا 31 خرداد است و زمان برگزاری دوره آموزشی و آزمون پایان دوره 21 تا 23 تیر خواهد بود. همچنین زمان برگزاری مصاحبه عمومی نیز روزهای 26 و 27 تیر خواهد بود.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه شرایط و مزایای این طرح با شماره 2008461 با کد 0511 تماس بگیرند./931/پ203/ب

ارسال نظرات