۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۲۷۹۴۲
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

به جای درگیری داخلی مراقب صهیونیست ها باشیم

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با تاکید بر ضرورت توجه به خطر صهیونیستی به جای درگیری های فرعی داخلی، خواستار تامین حقوق مدنی پناهندگان فلسطینی و حق بازگشت آنها شد.
شيخ نعيم قاسم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی رهبری گروه های هم پیمان فلسطینی در حضور شیخ عطاالله حمود، معاون مسؤول پرونده فلسطین حزب الله، گفت: باید نگاه های خود را معطوف خطر رژیم صهیونیستی در فلسطین و سرتاسر منطقه معطوف سازیم نه اینکه سرگرم درگیری های فرعی باشد.

وی با تاکید بر ضرورت تامین حقوق مدنی فلسطینیان در لبنان، حضور فلسطینیان در این کشور را امانتی بر گردن لبنانی ها تا زمان بازگشت پیرومندانه آنها به کشور خویش دانست و گفت: امیدواریم اردوگاه فلسطینی نهرالبارد هرچه سریعتر بازسازی گردد و موانع موجود بر سر راه بازسازی این اردوگاه برطرف شود.

از سوی دیگر، هیات فلسطینی ضمن تبریک فرارسیدن عید مقاومت و آزادسازی لبنان، مخالفت خود را با اسکان دایمی فلسطینی ها در کشورهای همسایه اعلام کرد و خواستار تامین حقوق مدنی پناهندگان فلسطینی و حق بازگشت آنها شدند و با تاکید بر گزینه مقاومت، ناکامی مذاکرات فلسطینی را ناشی از فشارهای آمریکایی و صهیونیستی دانستند./981/ب902/ک
ارسال نظرات