۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۰۲۱

نام‎نویسی بیش از 1800 داوطلب برای ورود به حوزه علمیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ تعداد داوطلبان ورود به حوزه علمیه در استان خوزستان بیش از 1800 نفر اعلام شده که در دو مکان کلانشهر اهواز، آزمون ورودی شرکت کنندگان در این استان گرفته خواهد شد.
آزمون نهايي مکالمه عربي طلاب در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، تعداد داوطلبان ورود به حوزه علمیه در استان خوزستان بیش از 1800 نفر اعلام شده که در دو مکان کلانشهر اهواز، آزمون ورودی شرکت کنندگان در این استان گرفته خواهد شد.

بنا به گزارش رسا، از 1800 داوطلب ورود به حوزه علمیه بیش از یک هزار نفر در مقطع دیپلم، و 800 نفر نیز در مقطع سیکل نام نویسی کردند.

لازم به ذکر است، محل آزمون داوطلبان مقطع سیکل در مصلای کوت عبدالله اهواز و داوطلبان مقطع دیپلم در حسینه عاشقان ثارالله واقع در تقاطع خیابان 30 متری و خیابان آیت الله طالقانی اهواز است.

زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه ساعت 8 جمعه 22 اردیبهشت ماه است که افراد شرکت کننده در این آزمون باید نیم ساعت قبل از آغاز امتحان در محل آزمون حاضر باشند.

گفتنی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه چاپ شده و به همراه مدرک شناسایی معتبر عکس دار، جهت ورود به جلسه الزامی است.

به گفته حجت الاسلام علی آلبوکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان ظرفیت حوزه علمیه خوزستان در سال جاری برای پذیرش طلبه 900 نفر می باشد./9458/پ203/ب

ارسال نظرات