۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۵۶۳

طلاب و روحانیان اردبیلی اهانت به مقدسات شیعیان را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ علما، استادان، طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان اردبیل با صدور بیانیه ای توهین به مقدسات و ائمه اطهار(ع) را محکوم کردند.
تجمع طلاب
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، طلاب حوزه های علمیه استان و دانشجویان دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای توهین به مقدسات و ائمه اطهار را محکوم و اعلام کردند: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شروع انقلاب با شعار "نه شرقی ـ نه غربی" و با ارائه فصلی نو در باب حکومتداری و جامعه ولایت فقیهی، تاکنون مورد شدیدترین، بی سابقه ترین و بیرحمانه ترین تهاجمات نظامی، سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و... در طول تاریخ بشری قرار گرفته است که به حول و قوه الهی و عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج)، رهبری فرزانه انقلاب پشتوانه مردمی توانسته است بر این مشکلات فائق آید.

در این بیانیه با اشاره به فروپاشی ابرقدرتهای شرق و غرب اضافه شده است: استکبار جهانی بعد از جوان مرگ شدن فاشیسم و فروپاشی ابرقدرت شرق (کمونیسم) و ابر قدرت غرب (لیبرال دموکراسی) تاکنون توانسته است با بازسازی ساختاری و محتوایی خود، غلبه گفتمانی خود را حفظ کند و برمکاتب دیگر به جز اسلام شیعی فائق آید و افکار شوم و شیطانی خود را در تمام شئون زندگی بشری بسط و گسترش دهد.

دانشجویان و طلاب اردبیلی با بیان اینکه نظم شیطانی رو به افول است، تصریح کرده اند: دوره ای که در آن به سر می بریم شاهد همزمانی افول و اضمحلال این نظام شیطانی و ارتقای و الهام بخشی هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران نسبت به کشور های اسلامی و جوامع دیگر است.

در این بیانیه تقدس زدایی را از اهداف شیطانی استکبار جهانی عنوان کرده و افزوده اند: یکی از پست ترین و شیطانی ترین روش هایی که لیبرالیسم غربی طی پروژه ای مشترک با رژیم غاصب اسراییل و وهابیت در چند سال اخیر عملیاتی می کنند "تقدس زدایی" و استفاده از افراد مثلا ایرانی و آشنا، برای مخدوش کردن و بازی با افکار مذهبی مردم است که معتقدند هیچ چیز مقدسی در جهان وجود ندارد.

طلاب و روحانیان اردبیلی در ادامه این بیانیه با هشدار به اینکه هتک حرمت علیه مقدسات شیعیان رو به فزونی است، خاطر نشان کردند: این حرکتها و هتک حرمت ها کاملا به طرز محسوسی علیه مقدسات شیعیان رو به فزونی نهاده که نه تنها هم اکنون بلکه از قبل نیز به رهبر معظم انقلاب و بعد از مدتی به کتاب آسمانی مسلمانان و اخیرا نیز در حرکتی بی شرمانه با انتشار چند قطعه موسیقی در فضای مجازی با خوانندگی ملعون شاهین نجفی که هم اکنون تحت الحمایه کشور آلمان است، به محضر سه تن از امامان شیعه امام علی النقی(ع)، امام رضا (ع)، امام زمان (عج) و بنیانگزار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) هتک حرمت شده که بی شک باعث رنجش و اندوه حضرت بقیه ا...الاعظم و میلیون ها شیعه و محب آن حضرات معصومین شده است.

در این بیانیه با اشاره به فتوای امام خمینی(ره) مبنی بر این که هر کس به رسول خدا(ص) و به ائمه خدا اهانت کند واجب القتل است، آورده شده است: موضع گیری های مراجع عظام و اقدام قاطع مراجع عالیقدر شیعیان جهان، حضرات آیات صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی و ... مبنی بر حکم ارتداد این اشخاص باعث شد که او نیز بقیه عمر خود را مانند سلمان رشدی در گاو صندوق بگذراند و طبق اخبار وارده بعد از این فتوا ملعون شاهین نجفی توسط رژیم غاصب صهیونیستی به پناهندگی پذیرفته شده است که این خود پرده از ماجرای پشت پرده بسیاری از جریانات منتصب به اهانت های صورت گرفته در زمانهای کنونی دارد.

در پایان بیانیه دانشجویان و طلاب اردبیلی، با تاکید بر اینکه پیروزی با مسلمانان است، اضافه شده است: طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاههای اردبیل در پی این هتک حرمت اعلام انزجار و نفرت خود را از اینگونه اقدامات اعلام می دارند و بی شک این گونه اقدامات بدون پاسخ نخواهد ماند و قطعا جواب دندان شکنی در مقابل این حرکت وقیحانه انجام خواهد گرفت و پیروزی و فتح با مسلمین است./935/د102/س

ارسال نظرات