۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۲۸۷۳۹
از رادیو معارف پخش می شود؛

بابا نظر در باغ تماشا

خبرگزاری رسا ـ مجموعه نمایشی بابانظر از برنامه «باغ تماشا» رادیو معارف پخش می‌شود.
بابا نظر


به گزارش خبرگزاری رسا، سردار شهید محمد حسن نظر نژاد معروف به بابانظر تقریباً جزو اولین کسانی بود که به جبهه رفت و جزو آخرین افرادی بود که از جبهه بازگشت، بابانظر در سال1370 بود که از مناطق جنگی بازگشت و در لشکر پنج نصر به عنوان معاون عملیات با تمام جراحاتی که داشت مشغول به خدمت شد و یک لحظه از فکر بسیجیانی که بعد از جنگ بدون هیچ نوع پشتیبانی در این جامعه رها شده بودند بیرون نیامد تا اینکه در همان مکانی که از همان جا جنگ خود را شروع کرده بود یعنی کردستان درهفتم مرداد 1375 به ندای حق لبیک گفت و به آرزوی دیرینه‌اش که پیوستن به یاران شهیدش و نوشیدن شهد شیرین شهادت بود، رسید.

در آستانه سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر مجموعه نمایشی «بابانظر» با نگاهی به زندگی و احوالات سردار شهید محمد حسن نظر نژاد، از رادیو سراسری معارف پخش می‌شود. این مجموعه نمایشی می‌کوشد این سردار رشید اسلام را به عنوان الگوی جوانان این مرز و بوم معرفی کند.

مجموعه نمایشی «بابانظر» به تهیه‌کنندگی شهلا نیاری؛ نویسندگی حسن حسینی؛ سردبیری فاطمه رنجبران؛ کارگردانی رضا عمرانی؛ طراحی افکت فرشاد آذرنیا؛ افکتوری محمد رضا قبادی فر و با هنرنمایی هنرمندان مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در 12 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده که از شنبه 30 ادریبهشت 1391 هر روز ساعت 17:30 در برنامه «باغ تماشا» رادیو معارف پخش خواهد شد./919/د102/ن

ارسال نظرات