۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۲۹۳۵۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب:

طلاب جوان با الگوبرداری از شهدای روحانیت ادامه دهنده راه آنها باشند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) نقش روحانیان در دفاع مقدس را سنگین ارزیابی کرد و گفت: شهدای روحانی در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند و امروز نیز وظیفه طلاب است که با تحصیل و تهذیب ادامه دهند راه شهیدان باشند.
حجت الاسلام حسن اكبري مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت علي ابن ابيطالب


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) شب گذشته  در نخستین یادواره شهدای روحانی استان قم در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شهدای دفاع مقدس با نثار جان خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند و درس فداکاری، عزت و اقتدار را به همه آموختند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه امروز وظیفه همه است که ادامه دهند راه شهیدان انقلاب اسلامی باشیم، ابراز کرد: مجاهدت و پایمردی شهیدان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب را باید نسل به نسل منتقل کنیم.

حجت‌الاسلام اکبری برگزاری یادواره برای شهدا را گامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: شهیدان ما با تأسی از امام حسین(ع) در راه دفاع از اسلام و محقق کردن شعار انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: نقش روحانیت در عرصه دفاع مقدس انکارناپذیر است و پیوند آنها با رزمندگان برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی مثال زدنی بود.

حجت‌الاسلام اکبری روحانیت را در جبهه‌های جنگ خستگی ناپذیر و همیشه در صحنه توصیف کرد و افزود: روحانیت همانطور که هدایت مردم را بر عهده داشتند در زمان جنگ نیز این وظیفه را در سنگری دیگر ادامه می‌دادند.

وی با اشاره به روایات به فضایل حضور در مجلس عالم پرداخت و ابراز کرد: حضور در چنین مراسمی که برای شهدای روحانیت است ثواب آن از عیادت هزار مریض و روزه و عبادت هزار روز و شب برتر است.

حجت‌الاسلام اکبری با بیان اینکه شهدای روحانیت در راه تحصیل و تهذیب نیز الگو بودند، خاطرنشان کرد: آنها برای زندگی خود برنامه ریزی دقیق داشتند و از لحظه لحظه زندگی خود به بهترین شکل استفاده می‌کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) طلاب حوزه‌های علمیه را به الگو برداری از شهدای روحانیت توصیه کرد و گفت: شهدای روحانی در راه اعتلای نظام اسلامی گام برداشتند و امروز نیز وظیفه طلاب است که با تحصیل و تهذیب ادامه دهند راه شهیدان باشند./927/پ202/ن

ارسال نظرات