۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۵۳۳

ولایت فقیه پرچمدار اندیشه امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت با تأکید بر تبعیت محض از ولی فقیه زمان گفت: بهترین بزرگداشت یاد امام رجوع به اندیشه‌ها و آرای آن بزرگوار است.
حجت الاسلام قهرمان احمدي مشاور استاندار آذربايحان شرقي در امور روحانيت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت، امروز در جمع مسؤولان شهرستان هریس با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: هنوز قدرشناس گوهر ولایت در داخل کشور نیستیم، در مقطع کنونی دفاع از حریم ولایت جزء واجب ترین اعمال محسوب می شود.

وی ولایت‌مداری را رمز سعادت بشریت دانست و گفت: همگان در برابر خون شهدا و مجاهدت علمای سلف مسؤولیم، امام راحل و شهدا حق حیات بر ملت ایران دارند، از این رو بایستی اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل، بیش از پیش در سطوح مختلف اجتماعی تبیین شود.

حجت الاسلام احمدی بهترین بزرگداشت یاد امام را رجوع به اندیشه‌ها و آرای آن بزرگوار دانست و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر بازگرداندن هویت از دست رفته مسلمانان، آزادیخواهان جهان را نیز بیدار کرد، رهبر فقید اثبات کرد که دین از سیاست جدا نیست.

وی، حفظ اندیشه و میراث حضرت امام خمینی(ره) را وظیفه اصلی مردم و مسؤولان برشمرد و تأکید کرد: همه موظفیم تابع ولایت فقیه باشیم زیرا امروز مقام معظم رهبری در نقش ولی امر مسلمین بدون شک یگانه پرچمدار اندیشه و ادامه دهنده راه امام(ره) و نگهدار آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت تبعیت از ولایت فقیه را لازمه دوام و بقای نظام اسلامی دانست و گفت: امروز ولایت فقیه تنظیم‌کننده اقتدار و عزت نظام اسلامی است، در شرایط کنونی نیز باید اطاعت و پیروی رزمندگان از امام راحل را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم زیرا اطاعت از ولی‌فقیه نظام ما را بیمه می‌ کند.

وی حرکت در مسیر روشن امام خمینی (ره) را مایه عزت نظام اسلامی دانست و گفت: امروز انتظار به حق مردم از مجلس این است که از اهداف و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی الگو گرفته و در عرصه های داخلی و خارجی بر عزت و آبروی نظام اسلامی بیفزایند./935/پ203/ب

ارسال نظرات