۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۹۰۹
معاون نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

بشریت نیازمند اندیشه‌های امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که امام راحل حرکت تاریخی خود را در اوج مخالفت نظام شرق و غرب آغاز کرد گفت: امروز بشریت نیازمند اندیشه‌های امام راحل است.
امام خميني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه، امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اردبیل اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران و مردم سایر کشورهای جهان در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، اوج دوستداری مستضعفان عالم از آرمان های انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

وی با تاکید بر این‌که ارزش ها، آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی به سراسر جهان صادر شده است، خاطرنشان کرد: مکتب روح الله غنی از اخلاق، شرافت و انسانیت در قرن معاصر است، عصری که نظام غرب به تمام اصول و ارزش ها بی اعتنا بوده است.

 آسودی ادامه داد: امام راحل حرکت تاریخی خود را از 15 خرداد 42 با جدیت و بدون کوچک‌ترین واهمه‌ای آغاز کرد و در اوج مخالفت نظام شرق و غرب توانست این انقلاب را به سرمنزل حقیقی سوق دهد، امروز بشریت نیازمند اندیشه‌های امام راحل است.

وی با تاکید بر این‌که اصل ولایت مطلقه فقیه از برکات ارزشمند و ماندگار مجاهدت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این ولی فقیه بود که توانست فتنه 88 و تهدید عظیم منافقان داخلی و دشمنان خارجی را مهار و کنترل کند، باید قدرشناس نعمت ولایت بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این‌که تمام ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا مدیون حرکت‌های ارزش‌آفرین امام راحل هستند تصریح کرد: دشمنان به دنبال انحراف در تفکر مهدوی و عاشورایی ملت ایران هستند، بایستی مراقب تهدید دشمنان در جنگ نرم بود.

 آسودی افزود: دشمنان سال‌ها است تلاش دارند فرهنگ حسینی و مهدوی در جامعه اسلامی ایران را بی‌هویت و بی‌نام و نشان جلوه دهند، اما غافل از این حقیقت هستند که این فرهنگ ریشه در بنیان اعتقادی و ارزشی ما دارد، ملت ایران گوش به فرمان ولایت فقیه در تبعیت از راه انبیا و اولیای الهی هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که ملت ایران در صیانت از انقلاب اسلامی و حریم ولایت فقیه سر از پای نخواهند شناخت گفت: امام راحل با ترویج فرهنگ بسیج حرکتی تاریخی و سرنوشت‌ساز را بنا نهاد که سرانجام آن احیای تمام مبانی مکتبی و اسلامی بوده است./935/پ203/ب

ارسال نظرات